Ik werd soort van wakker gebeld iets na negen uur en ben toen op m'n telefoon al naar de site gegaan waar ik in de tijdelijke wachtrij kwam. Na 10en kwam er ik toen wel door.
Ik sta altijd eerder dan de start van de verkoop in de rij en de enige keer dat het me niet direct lukte om kaarten te krijgen was toen ING een storing had en de idealbetaling afbrak en ik daardoor mijn tickets kwijt was.
MarvanTom
Geplaatst: 28-02-15 13:01
Probeer een fysiek verkooppunt te bellen! Zie website.
Dochterlief kon via internet geen weekendkaartje meer krijgen, maar de VVV Rotterdam had nog kaartjes. Dus ze is als een speer naar de VVV gegaan en het is gelukt!
Wij zijn ook erbij!!!! Met dank aan vriendinnetje die de kaarten heeft gekocht
Steef
Geplaatst: 28-02-15 13:09
Ik vind het systeem ook heel erg raar! Ik ben rond 10 voor 10 in de rij gaan staan en was er pas rond 11 uur in, net toen ik las dat mensen kregen dat er geen kaarten beschikbaar waren Ben als een malle gaan refreshen en die verdomde cache's gaan invoeren, en uiteindelijk toch nog 2 kaarten kunnen bemachtigen Ik ben blij!
Het viel me wel mee hoe snel het dit jaar ging.. Vorig jaar zat ik er echt binnen een half uur in, kreeg een error en daarna waren ze uitverkocht, dat was pas zuur.. Nu ging ik er na bijna een uur al bijna van uit dat ik geen kaarten zou hebben
Aah yes! Uiteindelijk heeft onze hele groep nog kaarten kunnen krijgen. In Brabant waren nog een aantal fysieke punten waar kaarten te koop waren! Super fijn!
Yes ik ga ook! Samen met een vriendin,heerlijk! Nu al zin in. Had trouwens wel verwacht dat de kaarten snel zouden gaan, zeker voor weekend en zaterdag.Maar zo snel, nee dat ook weer niet.
wij hebben ook de kaarten we hadden 3 groepen gemaakt 2 op internet en 1 in de rij in gulpen
Es_ther
Geplaatst: 01-03-15 10:22
Hier ook weekend! Vriendlief heeft er 2 uur voor in de auto gezeten(geen verkooppunt in de buurt, en hij wou niet via internet), maar hij heeft ze! Wij gaan een heel.weekend .
Vorig jaar werkte ik naast de Plato, en toen waren ze via internet uitverkocht. Dus ik naar de buren lopen en toen kon ik nog fysieke kaartjes kopen. Nu is de winkel failliet en werd t lastiger .