Ik ben opzoek naar een hengstje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Punz schreef:Ik ben elk jaar weer verbaasd dat 24/7 buiten, bitloos, boomloos, zweeploos, osteo, fysio, zadelpassend en dierenarts eisend bokt zich verheugd op een bezoekje aan de Zuidlaarder paardenmarkt.
Een verzameling ellende van handelaren en paarden vermeerderaars die het wérkelijk niet uitmaakt waar hun dier terecht komt..Niets meer en niets minder. Breng je dier verdorie zelf naar de slacht als je er van af moet, of doe via de verkoop in ieder geval je best een goede plek te vinden voor het dier waar je verantwoordelijk voor bent.
Maar dít.....bah..
Echt...soms snap ik helemaal niets van bokt...
Punz schreef:Ik heb het niet over de mensen die naar de kermis, kroeg of wat dan dan ook gaan. Heb het over de bokt dames die gericht naar de markt gaan. Maar laat maar. Ik begrijp het gewoon niet, zal het ook wel niet gaan begrijpen. Hoop eigenlijk alleen maar dat mensen na gaan denken over of dat wat ze zo léuk vinden.. in werkelijkheid ook echt zo leuk is.
Wordt zelf jaarlijks toch wat somber ( op zijn zachts gezegd) van de onvermijdelijke "We zijn naar de Zuidlaarder Paardenmarkt geweest"- foto topics......
Punz schreef:Ik ben elk jaar weer verbaasd dat 24/7 buiten, bitloos, boomloos, zweeploos, osteo, fysio, zadelpassend en dierenarts eisend bokt zich verheugd op een bezoekje aan de Zuidlaarder paardenmarkt.
Een verzameling ellende van handelaren en paarden vermeerderaars die het wérkelijk niet uitmaakt waar hun dier terecht komt..Niets meer en niets minder. Breng je dier verdorie zelf naar de slacht als je er van af moet, of doe via de verkoop in ieder geval je best een goede plek te vinden voor het dier waar je verantwoordelijk voor bent.
Maar dít.....bah..
Echt...soms snap ik helemaal niets van bokt...