verography schreef:Tja of het jouw topic is of niet, je kan niet andere mensen de mond snoeren omdat het niet naar je bekkie is. Je hebt 2 opties, of gewoon lekker weggaan uit JOUW topic want wat is er zo boeiend aan het feit dat het topic van jou is, of de reacties negeren, maar wel gewoon meelezen. 1 is frustratie ontwijkend, nummer 2 frustratie opwekkend voor jou.
Dit is internet, daar heb je niet veel over anderen te zeggen.
Ehh sorry jij bent 24 jaar? Gedraag je dan ook zo

Even voor alle duidelijkheid. Ik heb voordat ik met dolfijnen ging zwemmen hier niet over nagedacht, dingen opgezocht etc. omdat we pas op vakantie besloten dit te doen. Nadat ik deze foto's plaatste schok ik behoorlijk van de reactie's, omdat ik me er totaal niet van bewust was dat het er zo aan toe ging, dat was een flinke eye-opener. Misschien dat ik daardoor anders reageerde als mensen gehoopt hadden, maar ik heb hier goed over na gedacht. Nog mijn excuses voor hoe ik toen reageerde. Achteraf kan ik natuurlijk de tijd niet terugdraaien, dus ik kan hier ook niks meer mee doen als me er bij neerleggen en toch maar blij zijn met de foto's. En ik begrijp goed dat bokt een discussieforum is, maar dit topic is niet bedoeld om een discussie te starten, enkel wat leuke foto's te laten zien. Dat mensen er op reageren over hoe zoiets er aan toe gaat vind ik top! Dat heeft me ook aan het denken gezet. Maar om op pagina 7 er maar over door blijven zeuren vind ik vervelend, ik vind het al vervelend genoeg dat het zo gebeurd is maar toch krijg je nog een schop na van sommige mensen. Dat ik dan reactie's krijg van dat ik lekker uit mijn topic weg moet gaan omdat t niet naar mijn bekkie is, vind ik persoonlijk een nare reactie! Ik vind het allemaal top dat jullie zo voor de welzijn van de dieren opkomen hoor! Maar als jullie met elkaar hier een discussie over willen voeren, heb ik graag dat dat in een topic gedaan word waar het echt voor bedoeld is. Inmiddels heb ik al meerdere malen geTeMd, omdat ik liever heb dat dit topic verwijderd word.
Zo, ik heb mijn woordje gedaan en hopelijk begrijpen jullie het een beetje