Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:xSlvna schreef:Ik heb wel dat ik vaak wakker wordt als het eetkarretje een rij voor/achter me is (warm eten, pasta met saus) en dan gelijk van een goede slaap naar eetmodus en naar het eten val ik echt per direct weer in slaap. Altijd handig.
Sommige mensen dat vliegtuigeten niet te eten is, maar dat valt wel mee... ook geprobeerd namelijk!
Emita schreef:Dit hebben wij gehad in New York (ook omdat mams haar eigen achternaam heeft gehouden).. Toen werden we allemaal apart genomen en verhoord, want het was toch zo raar, we zouden wel eens terroristen kunnen zijn.
Francieen schreef:In het vliegtuig kregen we hele erge turbelentie ik moest kotsen haha en toen kwam 1 van de gasten van de jonas brothers langslopen en helemaal kijken en toen keek ik hm fet raar aan, en toen het weer beter ging zei mn moeder dat dus die kerel was. Dus doodleuk rondje door eerste klas gelopen en ja hoor daar zaten ze hahaha
Lynnepinny schreef:Francieen schreef:In het vliegtuig kregen we hele erge turbelentie ik moest kotsen haha en toen kwam 1 van de gasten van de jonas brothers langslopen en helemaal kijken en toen keek ik hm fet raar aan, en toen het weer beter ging zei mn moeder dat dus die kerel was. Dus doodleuk rondje door eerste klas gelopen en ja hoor daar zaten ze hahaha
Haha, oké, dat is awkward.
M_nouska schreef:Ik zat in het vliegtuig op weg naar Bonaire (lange vlucht) komt er opeens een baby/peuter langs kruipen. Nergens was een moeder of vader. Komt dat kindje terug. Pakt mijn stoel vast en staat rechtop. Probeert ze bij mij op schoot te klimmen. Gelukkig kwam de moeder er al aan en zei van alles tegen me wat ik niet begreep. Kind is daarna nog drie of vier keer langs gekropen...
Of een keer verdwaalddubbeldekker of zo iets, wist niet meer waar ik was.
Of op de verkeerde stoel gaan zitten.
En vorige zomer zat ik op de wc en gingen we dalen.