Gowlan schreef:Mijn pony staat nu op een goedkoop landje, terwijl ik normaal op een luxe stal sta (€350 per maand

)
Nu is paardje alleen super duidelijk veel gelukkiger op het goedkope landje

, dus ik ga mij oriënteren op een plek met uitloopstal/land het hele jaar door, en in ieder geval in de periode dat ik er niet ben..
Nou pff wat een zenuwen, het meisje waarmee ik zou komen te werken in India is van mijn leeftijd en is echt een hele vriendelijke meid. Tot nu toe klikt het goed.
De bedoeling is ook dat ik bij haar op het appartement kom te zitten.
Ze vroeg of ik mogelijk zin had om dan een paar maanden te blijven en samen wat reizen door India te maken. Als alles goed is en ik deze reis ga maken, en dan zeg ik 2 vliegen in 1 klap.

@ Gowlan: Dat zou gaaf zijn! Om ook wat te reizen bedoel ik, dan sla je inderdaad 2 vliegen in 1 klap!
Het klinkt alsof jij echt een leuk bedrijf hebt gevonden!
Mocht je trouwens nog een fijne plek voor je paard zoeken (24/7 buiten in fijne kudde op grote weilanden, zeer goede verzorging, 2x daags muesli en hoefsmid en alles wordt top bijgehouden) ik heb die van mij naar Horserij Hamara gebracht (eifelpensioenstal.com) Beetje ver weg, ik kom ook uit 't westen, maar het is het zoooo waard als je weet dat je paard goed staat
Ik heb vorige week mijn paardje weggebracht voor 3 maanden vakantie. Ik zit deze maand namelijk met mijn eindexamens (druk joh, daarom zit ik nu op bokt

) en de 28e ga ik naar Estland.
Ergens in augustus of september haal ik hem weer op, maar god ik mis hem nu al
Hoewel ik weet dat hij zich waanzinnig goed vermaakt samen met de kudde en mijn jonge merrie en hij wordt ontzettend goed verzorgd!