Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kallandso schreef:Ik geloof inderdaad ook dat het per regio heel erg verschilt. Verder denk ik niet dat je het stug moet noemen, maar dat sommige Zweden meer op zichzelf zijn. Dat ze minder behoefte hebben aan een gesprek, of dat het voor hun gevoel een gesprek zelfs goed loopt zonder dat ze zoveel zeggen.
Kallandso schreef:Ik geloof inderdaad ook dat het per regio heel erg verschilt. Verder denk ik niet dat je het stug moet noemen, maar dat sommige Zweden meer op zichzelf zijn. Dat ze minder behoefte hebben aan een gesprek, of dat het voor hun gevoel een gesprek zelfs goed loopt zonder dat ze zoveel zeggen.
flitzz schreef:Voor mij is het aftellen begonnen, koffer is gekocht nu nog inpakken.. Zondagavond vertrek ik naar zweden.
Vind het dood eng maar dat is meer omdat ik al ruim 20 jaar niet meer gevlogen heb en nu voor het eerst zonder gezin op vakantie ga.. Aan de andere kant ben ik erg benieuwd hoe het daar is.
Zijn er bokkers die weten wat ik qua levensmiddelen mee zou mogen nemen? Ik was namelijk aan het denken om wat typische nederlandse dingen mee te nemen zoals bijv kaas, drop, chocolade paas eitjes..
Resistance schreef:Ons huis is in Värmland, ongeveer 60 km ten Noorden van Karlstad. Ons dorpje heet Älvsbacka.