Mooie foto's alweer !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Ik weet waarom ik studeer![]()
Echt mooi om te zien. Toch gek dat zij op hun buitenlanders leven en wij ze buiten'willen'. We zouden eens meer naar dit soort dingen moeten kijken.
Pandora2 schreef:Ach gossie, die kittentjes !![]()
Allemaal hebbbbbbennnn!
Gelukkig schilderen ze de poezen en de konijntjes niet zoals de kuikentjes ...Wie verzint nu zoiets?
loveshadow schreef:YES WE WANT MORE!![]()
Haha, speculaasjesTof dat de enige UNESCO site er in ieder geval goed bij staat! Had die qasr's in Jordanië ook wel willen zien, maar helaas ben ik niet echt de woestijn in geweest. Bizar, die gekleurde kuikentjes en die bult konijnen,
Dat Iraanse restaurant ziet er onwijs mooi uit! Heb je daar gegeten?
Furrow schreef:Voel je het eigenlijk, dat ze niet gek zijn van buitenlanders?
Furrow schreef:Misschien omdat de Indische expats het lage werk doen?
Hoe ligt het werkritme eigenlijk onder de Koeweitse bevolking? In Dubai vond ik het eigenlijk een zeer laag ritme, in het vliegtuigboekje las ik dat ze er bekend om stonden. Is dat in Koeweit ook?
Sorry voor de duizend en één vragen, ik vind het gewoon echt fascinerend!
safina schreef:Wat ontzettend leuk om te lezen. Vooral ook omdat je schrijft over het dagelijks leven daar en hoe de samenleving in elkaar zit. Ik kwam nooit verder als "erg warm en erg rijk". Interessant om wat meer te weten te komen.
Aria_zz schreef:Ah toch, tja, overal zullen er wel problemen zijn met buitenlanders zeker.
Narya schreef:Het werktempo in Koeweit zal vermoedelijk nog lager liggen dan in Dubai. Uit onderzoek is gebleken dat Koeweiti's 16 MINUTEN per dag werken![]()
En ja, meer vragen mag altijd uiteraard, er valt zoveel te vertellen over dit land
Pandora2 schreef:Narya schreef:Het werktempo in Koeweit zal vermoedelijk nog lager liggen dan in Dubai. Uit onderzoek is gebleken dat Koeweiti's 16 MINUTEN per dag werken![]()
En ja, meer vragen mag altijd uiteraard, er valt zoveel te vertellen over dit land
16min per dag werken ? Dat lijkt me een aardig tempo om vol te houden tot je pensioen
![]()
Wat doen de Koeweiti's dan de rest van de dag eigenlijk ?
Narya schreef:Dat is een hele goede vraag. Waarschijnlijk doen ze alsof ze werken oid, in ieder geval een paar uurtjes per dagMaar eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit of je op komt dagen of niet, want de overheid kan je toch niet ontslaan. Iets met baangarantie