Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel ontzettend gaaf allemaal hoor en wat een prachtige omgeving! Ik moet nog 3 dagen wachten en dan gaan wij ook.

ArGieVai schreef:Oeh lekker Chocobroodje! Waar ga jij heen? Ook voor lange tijd trouwens of "gewoon" vakantie?
Hoop dat je wat vind!!! Ik zit nu echt in het midden van Tipperary geloof ik, Thurles is het dichtsbijzijnde grotere dorp, en dat is kwartiertje rijden met de auto zo ongeveer

) gevallen, was een prachtige dag en de paarden hadden allemaal een beetje de lente in hun bol... Eerst Wilson toen voor de eerste keer gereden, wat een apart dier... Op het begin voelt het alsof hij op 4 benen kreupel is, na 5 minuten galoperen niks meer aan de hand... Is overigens wel gister naar de chiropractor geweest, die toch wel heel wat blokades heeft gevonden, voornamelijk de stand van zijn bekken was waardeloos... Maar goed, er lag een hek op de grond naast de renbaan die normaal rechtop staat, Wilson vond het een leuke aanleiding om eens flink te gaan bokken, wat allemaal goed ging, en stiekem wel een beetje lachwekkend was...
Het hoe en wat weet ik alleen nog niet precies maar sfeer plaatjes kan ik altijd plaatsen straks 
Moet je daar ook trakteren? Dat weer klinkt helemaal goed hopelijk houdt dat aan als wij er straks zijn.
Pandora2 schreef:Wat gaaf, Chocobroodje!!! Maak je ook een topic over wat je gezien hebt en of jullie iets passends gevonden hebben ? Ben zo benieuwd naar beeldmateriaal....![]()
Niet alleen de paarden maar ook het mooie weer, we hebben de hele winter amper zon gehad dus voorjaar wil ik ook wel... Maar mag ik vragen waarom je toch na 3 maanden weer naar huis gaat?
)
Maar zal wel erg duur zijn om je paard naar Ierland te halen...
het zou lekker zijn als je je paard naar Ierland kan halen! Mis je je vriend niet heel erg?
En moet zeggen dat de kosten me opzich nog meevallen... Zo'n 600,- gok ik... Maar goed, zit hier nog maar een maand, dus ik wacht gewoon nog even en beslis begin/half april wat ik ga doen! 
de hunters zijn de jachtpaarden (paar oud racepaarden, veel pony's varierend van tinkers tot dartmoors tot connemara's tot van alles
) die gebruikt worden voor de zomerkampen die hier gegeven worden, voornamelijk voor buitenritten en cross country lessen
, de breakers zijn de net ingereden paarden, maar gezien de 5 driejarigen die we hebben binnengehaald nu breakers worden, heten degene die eerst de breakers waren (Bonny, Bart, Minx en Princess) nu youngsters
en de yard is gewoon de stal zegmaar, waar de stallen zijn
Ik had al zo'n vermoeden dat het dezelfde was!