ievie schreef:Oh ik heb echt al zooo veel gezien! De dagen gaan echt te snel.. Genieten
Gaaf hoor!!
Ik krijg net via de mail te horen dat we kerst in Melbourne bij familie gaan vieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Nee en je moet ook vooral gaan, ik had de hele ervaring niet willen missen, dankzij fantastische vrienden heb ik het daar geweldig gehad, mooie liefdes beleefdMaar ik wil je gewoon wel waarschuwen, je moet écht stevig in je schoenen staan, het heel graag willen en sociaal vaardig zijn. Zonder vrienden ben je daar niets. Dus meld je aan op een facebook voor expats, laat je koppelen door je hosts, benader een au pair bureau in de buurt of ze meisjes hebben zitten.
Elspelsz88 schreef:lieveli schreef:Nee en je moet ook vooral gaan, ik had de hele ervaring niet willen missen, dankzij fantastische vrienden heb ik het daar geweldig gehad, mooie liefdes beleefdMaar ik wil je gewoon wel waarschuwen, je moet écht stevig in je schoenen staan, het heel graag willen en sociaal vaardig zijn. Zonder vrienden ben je daar niets. Dus meld je aan op een facebook voor expats, laat je koppelen door je hosts, benader een au pair bureau in de buurt of ze meisjes hebben zitten.
Vooral niet te positief reageren in zo'n topicKan me voorstellen dat ze in bed ligt en denkt waar ben ik in godsnaam aan begonnen en helemaal niet geniet van de voorpret. Prima dat je iemand waarschuwt maar please.... 1 x is genoeg!
Boompje1985 schreef:En alles al ingepakt? Hoe laat vlieg je?
Mocht ik je niet meer spreken... Leonie ik wens je heel veel plezier toe en geniet van de mooie momenten, zet hem op meid je kan het![]()
![]()
![]()
En mocht je ooit behoefte hebben om je frustraties of heimwee te ventileren dan weet je me te vinden hè!
Hou je taai!!!!!!!
manzano schreef:Oh ik kom precies op tijd in je topic om je een hele goede reis te wensen!!!!! Heel veel succes en vooral veel plezier!!!
Hoop dat je af en toe een update plaatst!