Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Kokkari op Samos? Vond ik wel een leuk dorpje. Samos is ook een mooi eiland.
Bij mij blijft Skopelos nog steeds favoriet als eiland, maar dan is het mooie strand niet vlakbij het stadje.
ikkuhh90 schreef:Ik ga begin mei naar Kos met mijn ouders voor 10 dagen. Ik wil gaan surfen en misschien paardrijden en natuurlijk alle andere leuke dingen zien/bezoeken.
Wat zijn echt aanraders om op Kos te gaan doen of te bezoeken?
ikkuhh90 schreef:Ik ga begin mei naar Kos met mijn ouders voor 10 dagen. Ik wil gaan surfen en misschien paardrijden en natuurlijk alle andere leuke dingen zien/bezoeken.
Wat zijn echt aanraders om op Kos te gaan doen of te bezoeken?
zap schreef:Wellicht kunnen jullie mij adviseren/helpen? Mijn vriend en ik willen naar Griekenland op vakantie. Maar welk eiland is voor ons geschikt??
- warm (dat is het overal wel geloof ik).
- Ik wil echt zandstrand (ik zie overal van die piepkleine en supersmalle strandjes. Iets breder zou ik wel mooi vinden)
- En op loopafstand van een gezellig centrum waar restaurantjes te vinden zijn, wat te winkele is, wat te zien is en een kroeg ofzo is. We zijn niet (meer) van de discotheken, maar gezellig in de avond een drankje doen en wat winkeltjes kijken vinden wij wel erg leuk.
- iets te doen in de omgeving (hoeven echt geen archeologische hoogtepunten te zijn, maar anders zitten we 14 dagen lang aan het zwembad/strand. Iets zien (denk aan 2 dagen ofzo) is ook wel leuk.
Verder willen we een appartement en kunnen we reizen vlak na het hoogseizoen. Geen massa zoals Chersonissos ed.
Wij gaan al jaren naar Kos
Mooie grote stranden, leuke winkels, en je hebt er ook echt wat te doen![]()
Succes
We zaten zelf te denken aan Zakynthos of wellicht Corfu. Maar eigenlijk staat alles nog open.
Electra63 schreef:NatasjavE schreef:Zo onze boot is geboekt
Poging 2 voor de Cyclades. En anders weer wat anders
Je weet ................... nu ben ik nieuwsgierig: welke eilanden/route?![]()
Electra63 schreef:ZeSteigert schreef:Wij hebben elk jaar cultuurreis in klas 5 met school, en ik ga naar Griekenland met mijn vriendinnen![]()
Het wordt een rondreis, te beginnen bij Athene en verder weet ik het niet eigenlijk, alleen dat het heel leuk wordt!!![]()
![]()
Athene is erg leuk, veel plezier!!
Fitzroy schreef:Ben benieuwd, Natasja, wat jij ervan vindt. Op de Cycladen zijn wij nog nooit geweest. Het lijkt ons te toeristisch en te kaal.
Zesteigert, je zult vast ook naar Epidavros, Mycene en het Kanaal van Korinthe gaan. Dat is meestal wel een standaard rondje en echt heel mooi