Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Qua warmte kan het idd verschillen, maar hoorde van mensen die er nu zitten dat het warmer is dan voorgaande jaren.
Douraque schreef:Vreemd aangezien ik januari juist goedkoper vind dan bijv oktober. Wij zitten in een hotel aan het strand met ontbijt voor 10 nachten voor 450 euro met 2 personen. In oktober kon ik dat niet vinden. Daarnaast zaten wij in oktober voor 40 euro per nacht in Orlando en nu 31 euro in hetzelfde hotel.
Ik denk dat die eigenaar het bij het verkeerde eind heeft. Ik kom al sinds 1996 in Florida en ik weet dat het hoogseizoen met name afhangt van evenementen cq holiday seizoen
Merell123 schreef:Douraque schreef:Vreemd aangezien ik januari juist goedkoper vind dan bijv oktober. Wij zitten in een hotel aan het strand met ontbijt voor 10 nachten voor 450 euro met 2 personen. In oktober kon ik dat niet vinden. Daarnaast zaten wij in oktober voor 40 euro per nacht in Orlando en nu 31 euro in hetzelfde hotel.
Ik denk dat die eigenaar het bij het verkeerde eind heeft. Ik kom al sinds 1996 in Florida en ik weet dat het hoogseizoen met name afhangt van evenementen cq holiday seizoen
Sorry dat ik zo even binnenval! Ben van plan met mijn vriend in februari naar Orlando/Miami te gaan.. Zit nog een beetje te oriënteren op hotels. Maar mag ik vragen naar welk hotel aan zee jij gaat? (Is dat sowieso in de regio waar ik heenga, leek wel zo in je reactie maar kan natuurlijk ook over heel ergens anders gaan!)
Ik zit op dit moment met tickets, autohuur, 5 dagen Orlando 4 dagen Miami beach op €840 p.p. Valt me echt alles mee!!
Hebben er sowieso nog mensen tips voor hotels in Orlando/Kissimee of Miami (beach)?