USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:21

Vreemd dat ik nu veel goedkoper uit ben qua hotel dan in oktober. Vooral langs de kust waren het toen hogere prijzen dan nu, ik keek nl voor hetzelfde hotel in oktober (in daytona) en zou toen ong 600 euro kwijt zijn en nu 450 (eind jan - begin febr).

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:21

Ik ben in november en februari in Florida geweest en dat was een behoorlijk verschil. Verschil wat betreft prijzen, maar ook wat betreft drukte in pretparken en dergelijke. Februari duidelijk een populairdere maand dan november. Bovendien vond ik het in februari best frisjes, terwijl het in november heerlijk weer was!
Laatst bijgewerkt door Schoentje op 04-01-14 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:23

Is in elk geval beter dan erachter komen dat het goedkoper had gekund :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:25

Qua warmte kan het idd verschillen, maar hoorde van mensen die er nu zitten dat het warmer is dan voorgaande jaren.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:27

Oh wat gaaf,ik wist niet dat er een USA topic bestond.
Ik lees graag mee en zal het oude topic eens doorlezen :)
Ik wil graag na Chicago,op de 1 of andere manier ben ik gek op die stad.
Maar wanneer weet ik nog niet ,waarschijnlijk als de kinderen wat groter zijn.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:37

En ga vooral in de zomer. Chicago is k k k koud! :P

Ik ga naar de Preakness race 17 mei :D
Eén van de triple crown races en aangezien het in Baltimore is, dus een uurtje van mij af, moet ik er naar toe. :D De goedkoopste kaarten zijn 25 dollar dus dat is makkelijk te doen.

Ik mis paarden ontzettend hier, dus dan kan ik een beetje paardjes kijken op z'n minst. ;)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:47

Douraque schreef:
Qua warmte kan het idd verschillen, maar hoorde van mensen die er nu zitten dat het warmer is dan voorgaande jaren.

Zeiden mn collega's ook :j 2 weken terug was het hier echt 27 graden ofzo, suuper mooi weer. Toen riep iedereen ook van goh dit is wel heel warm voor deze tijd.
Met de warmte kwam trouwens ook wel regen mee, er is ook een stuk meer regen gevallen dan normaal. Maar voor een Nederlander stelt het niks voor haha

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 21:50

Tsja, ik denk dat je ook wel een beetje geluk moet hebben met hotels, hoogseizoen of niet. Veel kijken en vergelijken...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:50

27 graden en regen, dat waren onze ingredienten in onze week in Florida :+ Qua regen was het iets te nederlands.... We waren er begin mei.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:51

Hihi Ik hou van kou :o
Maar waarschijnlijk zal het ooit in het voorjaar zijn.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:52

Ben benieuwd, nog maar 3 weken

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:53

liesjecryos schreef:
Dan moet je nu naar het noord-oosten van Amerika, volop kou :D -20, sneeuw, zelfs de scholen waren weer dicht.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:59

Douraque schreef:
Vreemd aangezien ik januari juist goedkoper vind dan bijv oktober. Wij zitten in een hotel aan het strand met ontbijt voor 10 nachten voor 450 euro met 2 personen. In oktober kon ik dat niet vinden. Daarnaast zaten wij in oktober voor 40 euro per nacht in Orlando en nu 31 euro in hetzelfde hotel.

Ik denk dat die eigenaar het bij het verkeerde eind heeft. Ik kom al sinds 1996 in Florida en ik weet dat het hoogseizoen met name afhangt van evenementen cq holiday seizoen

Sorry dat ik zo even binnenval! Ben van plan met mijn vriend in februari naar Orlando/Miami te gaan.. Zit nog een beetje te oriënteren op hotels. Maar mag ik vragen naar welk hotel aan zee jij gaat? (Is dat sowieso in de regio waar ik heenga, leek wel zo in je reactie maar kan natuurlijk ook over heel ergens anders gaan!)

Ik zit op dit moment met tickets, autohuur, 5 dagen Orlando 4 dagen Miami beach op €840 p.p. Valt me echt alles mee!!

Hebben er sowieso nog mensen tips voor hotels in Orlando/Kissimee of Miami (beach)?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 22:08

Wij zitten in het Lexington Inn and Suites in daytona, dat is ong 45 min van orlando en dacht ong. 3 a 4 uur van Miami vandaan

Ik zou bij arke die aanbieding incl auto kijken voor 369.

5 dagen Orlando is redelijk kort aangezien je de eerste dag kwijt ben aan je reis en de laatste dag ben je kwijt aan reizen naar Miami (rit van ong. 4 a 5 uur). Dus je hebt slechts 3 dagen, dus je zult keuzes moeten maken. Wil je naar parken? Zo ja, welke? Disney bestaat uit 4 parken en 2 waterparken, Universal zijn 2 parken en je hebt SeaWorld en Discoverey Cove (zwemmen met dolfijnen). Daarnaast in Tampa heb je Bush Gardens. In Orlando kan je super shoppen in de premium outlets, ben je wel een dag aan kwijt.

Miami beach heb je ocean drive, holocaust museum, biscayne market place. Dus wederom keuzes aangezien dan ook een dag kwijt bent met je vertrek

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 22:20

We kunnen helaas niet langer dus zullen inderdaad keuzes moeten maken.. Maar dat is niet erg! Vind het al super leuk dat de mogelijkheid zich voordoet erheen te kunnen. Heb inderdaad de aanbieding van Arke gezien, maar gaan iets voor de voorjaarsvakantie en dan is het duurder om de fly&drive van Arke te boeken.

Disney gaan we sowieso niet doen, en wat we wel gaan doen weten we ook nog niet! Kwam er een paar dagen geleden pas achter dat het mogelijk was om met een ons budget naar Amerika te gaan! Je noemt wel allemaal dingen die ik op m'n lijstje erbij ga zetten, dankjewel!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:00

Merell123 schreef:
Douraque schreef:
Vreemd aangezien ik januari juist goedkoper vind dan bijv oktober. Wij zitten in een hotel aan het strand met ontbijt voor 10 nachten voor 450 euro met 2 personen. In oktober kon ik dat niet vinden. Daarnaast zaten wij in oktober voor 40 euro per nacht in Orlando en nu 31 euro in hetzelfde hotel.

Ik denk dat die eigenaar het bij het verkeerde eind heeft. Ik kom al sinds 1996 in Florida en ik weet dat het hoogseizoen met name afhangt van evenementen cq holiday seizoen

Sorry dat ik zo even binnenval! Ben van plan met mijn vriend in februari naar Orlando/Miami te gaan.. Zit nog een beetje te oriënteren op hotels. Maar mag ik vragen naar welk hotel aan zee jij gaat? (Is dat sowieso in de regio waar ik heenga, leek wel zo in je reactie maar kan natuurlijk ook over heel ergens anders gaan!)

Ik zit op dit moment met tickets, autohuur, 5 dagen Orlando 4 dagen Miami beach op €840 p.p. Valt me echt alles mee!!

Hebben er sowieso nog mensen tips voor hotels in Orlando/Kissimee of Miami (beach)?

Als je een super cheap iets zoekt in orlando raad ik het continental plaza aan, kost maar 16 dollar per nacht per kamer :P

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:03

Grit schreef:
liesjecryos schreef:
Dan moet je nu naar het noord-oosten van Amerika, volop kou :D -20, sneeuw, zelfs de scholen waren weer dicht.

Scholen gaan hier met elke poep en scheet dicht. :')

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:09

Nagini schreef:
Scholen gaan hier met elke poep en scheet dicht. :')

Daar mag mijn baas best een voorbeeld aan nemen :j :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:11

Hahah als ik thuis was zou ik het ook niet z'n ramp vinden :') Minder werkdagen..

Maar hier moet ik juist meer werken als dat 't geval is. :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:12

Snowdays zijn volgens mij sowieso heel Amerikaans := Toen ik in Budapest op een Amerikaanse school zat, ging hij ook om de haverklap dicht vanwege sneeuw, terwijl er nog niet bijster veel aan de hand was.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 02:01

Idem Mayniac, snowdays zijn heel Amerikaans. Mijn neefje en nichtje gaan naar de Amerikaanse school in Frankfurt en die wordt ook regelmatig gesloten wegens sneeuw, terwijl het bij de andere scholen in de stad helemaal niet zo is.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 04:27

We gaan 20-22 januari al! Ik wilde gewoon even een uitje en de tickets waren niet duur dus ...

Wel raar trouwens die tickets; 2x BWI <-> FLL was ($58.99+$58.99=$117.98 x2) $235.96. Kreeg toen de vraag of ik voor een voordelig tarief een auto wilde toevoegen, nou ja prima. Kon uit alle mogelijke soorten kiezen en daar hoefde ik dan alleen de belasting over te betalen?! Kreeg ineens ook geen totaalkosten meer te zien, maar ben toch maar verder gegaan met het boekingsprocess en heb nog 2x$30 aan baggage toegevoegd. Is mijn totaalbedrag ineens $260?!? :? Echt, dat klopt van geen kanten want zonder auto kom je al bijna op $300, maar alles staat netjes op de bevestigingsemail. _O-

Nu nog een hotel vinden en wat leuke dingen plannen. Jammer dat het inderdaad hoogseizoen is, maar ik denk dat we wel iets leuks kunnen vinden.

Nagini, ik weet nog wel een leuke aanrader voor je als je de paarden mist en het niet erg vind om naar Pimlico te rijden: Sunrise at Old Hilltop. Heel gaaf om bij de stallen rond te lopen en als je even geluk hebt de grote winnaar te zien.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 04:58

Ahh leuk guinevere! Wat ga je doen in ft lauderdale? :D

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 05:57

Geen idee, beetje strand hangen en van het weer genieten denk ik. Ik hoop stiekem dat er een beetje golfen zijn zodat ik kan surfen (ik wil zoooo graag!!), maar anders misschien SUPen of snorkelen.

En ik heb net ook mijn vliegticket voor Rolex geboekt, dus eind april ben ik weer van de partij in Kentucky. 8-) Gaat er verder nog iemand dit jaar?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 06:51

Ah lekker chillen dus :D
Hopelijk is het dan lekker weer! Afgelopen week is het echt bagger hier >>
Op die data zijn mn moeder, tante en een vriendinnetje van me dan ook hier dus ik hoop dat t dan een beetje lekker weer is idd, dus ik duim ook voor jou :P

en ahh jaloers! Ik zit eind april weer in NL |( |(