Miekje23 schreef:krijgt nu heimwee naar oostenrijk! ik ga elk jaar naar obertauern op wintersport
Dan zit je hemelsbreed niet ver bij mij vandaan. Er zit alleen berg tussen waar je omheen moet en dan wordt het 2 uur rijden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kunnen wij ook lekker meegenieten!!
met die bergen zo op de achtergrond!! Mooi!!
Dus het was een beetje een gevechtje
dit was nog de leukste maar we gaan sowieso Brego nog wel op de foto zetten zodra de sneeuw zich eens laat zien 

ik hoop echt dat het snel gaat sneeuwen!
Wij gaan er elk jaar heen maar dan in de zomer heerlijk ook dan ligt er vaan nog sneeuw.
wij met Nova en Raven naar beneden gegaan naar lokatie voor foto's, moeten we even uitwijken voor een passerende auto, glijd ik uit op een stukje ijs wat daar lag. Mijn hele voet klapte dubbel en had op dat moment ook mijn camera in mijn handen. Die raakte de grond wel maar gelukkig niet ernstig dus alles functioneert nog aan de camera maar mijn voet heeft een flinke klap gehad. Hij is nu al een beetje dik en lopen gaat moeilijk. Wel wou ik toch nog wat foto's maken van Raven, komen we aan daar is de zon verdwenen achter de wolken
Toch nog een paar foto's gemaakt, op mijn gat, want bukken gaat niet meer
Zak zo de foto's op de computer zetten
Prachtige fotos zijn het allemaal, ik kan niet merken dat ze niet bewerkt zijn ofzo, of dat je minder mobiel bent, vind ze mooi
In Tunesie viel ik het eerste weekend meteen van paard met hersenschudding en een dik been, toen een buikinfectie
In Amerika ben ik zeker meerdere weken grieperig geweest van de verandering van klimaat (daar waar ik zat een heel droge warmte, lage luchtvochtigheid). Gelukkig zat ik daar 3 maanden
Zwitserland had ik net daarvoor mijn kruisband verrekt en die heuvels waren verrekt moeilijk te doen
Ben een brokkenpiloot lol
Hopelijk morgen al wat meer en dan weer wat foto's maken