Skessa_ schreef:Ben je nog geweest?Wij niet meer, toch een beetje te ver weg en op een doordeweekse dag is ook niet zo handig Ohmygodddd.. ben nog steeds aan het bijkomen van gisteravond. Wat een feest wat een feest. Zit nog steeds op een roze wolk ^^
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! Vertel!!!!!!!!!Of niet..... want eigenlijk wil ik t natuurlijk helemaal niet weten
Jeeeuj, ik ben er dit jaar ook weer bij. Samen met me dinnetje Voor mij is dit de 2e x, vorig jaar een dagje geweest. En nu dus alle dagen!
Ook ik ben elk jaar van de partij, dus dit jaar ook Heb er nu alweer zin in!!Ga sowieso de zondag! En misschien nog een dag vrijwillig voor het werk!
Ik ben er dit jaar ook weer bij (voor de 2e keer)Ben er als crewer (via mijn studentenvereniging).Vorig jaar mijn vriend daar leren kennen, die gaat nu ook mee
Ik meld me ook! Ik ga vier weken vakaniewerk doen in winterswijk en laat dat nou net 10 km van de zc af zijn. Friese vriendinnetjes komen in de autooo
warmer mag, zolang ik niet in een tent sta met veel mensen maar alles beter dan regen en de blubber die dat veroorzaakt hahaha