Ik ga vandaag die kant op, stap zo in de auto. Veel kleren mee, regenponcho en paraplu en hopen op het beste. Ondanks het weer toch een leuke dag er van maken. Hoop voor de acteurs dat het ook een beetje te doen is vanavond, en dat het weer dan iets opknapt!
1 voordeel, je bent wel blij als je een spookhuis in mag, dan sta je droog
Ik vind Eddie's Funhouse of Fear het leukst, mede ook door alles wat er in de wachtrij gebeurd. Maar ze hebben allemaal hun eigen spannende dingen mede door de verschillende thema's van de huizen.
Is trouwens wel een aanrader om op scarezone 13 rond te lopen, daar vindt je de 12 slachtoffers van Eddie.
Zijn de wachtrijen van de rip pass bij de normale wachtrij? Ik lees van iedereen wel wat over die wachtrij maar anders mis ik dat zou ik nog jammer vinden ook
Al heb ik vrijdag mijn enkelbanden gescheurd en hoop ik heeeeeeeel erg dat ik de 27e wel gewoon kan... Ik had mij er zoooo super op verheugd, eerste keer, met de combi tickets dus ook gewoon 100 euro per persoon...
Splendesco
Geplaatst: 13-10-13 12:16
Ze zijn wel bij de normale wachtrij maar daar moet je gewoon langs gaan. Je hebt een speciale R.I.P. ingang en hoeft dus niet in de rij te gaan staan.
Laatst bijgewerkt door Splendesco op 13-10-13 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
joxbling
Geplaatst: 13-10-13 12:18
Ik ben gisteren geweest! Ik vond dat er best weinig 'monsters' (ik noem het maar even zo haha) rondliepen... Wij zijn in The Villa geweest die was leuk! Veel plezier voor degene die vandaag gaan
DonDon
Geplaatst: 13-10-13 12:18
Wij zijn gisteren geweest en waren zeiknat geregend en eddies funhouse niet meer gedaan.
De rijen duurde echt een uur. Rijen stonden gewoon echt nog ver voor de ingang en veel mensen sloten niet achter aan maar gingen voor dringen. Heel irritant.
Succes voor degene die vandaag gaan! Hopelijk regent het daar minder dan hier! Ik kijk iedere dag op weeronline voor het weerbericht voor volgende week!
Droomster
Geplaatst: 13-10-13 13:42
Ik ben gister geweest, voor het eerst!!!
Heb mezelf enorm vermaakt. We waren er om 11.00 uur al, toen was het in het park nog een beetje te doen (wachtrijen bij achtbanen, 45min...). Maar in de middag nam het aantal mensen al zo toe!! Je had makkelijk 1 tot 2 uur in de rij kunnen staan voor de achtbanen. Rijen bij attracties, die tot buiten de hekjes gingen en ze er extra hekken bij gingen zetten. Dus wel enorm druk op een gegeven moment. Zelf vond ik het niet zo erg, maar als je voor de achtbanen komt dan heb je niet zo'n goede dag bij de fright nights..
Mega geluk gehad met het weer. Tot een uur of 18.00 is het droog gebleven en 's middags zelfs een heerlijk warm zonnetje (zat in het reuzenrad, heerlijk! ). Daarna barstte het een beetje los qua regen.
Ik moest van 18-19 uur in Eddie's funhouse of fear zijn & van 19-20 uur in The Villa. Nou je kunt maar beter al een half uur voor je tijd in die rij gaan staan. Want anders red je het misschien niet eens om in die tijd er doorheen te komen. Ik heb bij Eddie's funhouse of fear geloof ik ongeveer 45 minuten tot een uur in de rij gestaan. Deze was wel heel leuk! Liepen al aardig wat freaks rond, die je soms goed konden laten schrikken
Daarna naar The Villa. Toen begon de rij inderdaad al ver buiten de hekjes van de 'officiële' wachtrij. Doordat je daarbuiten zonder hekjes staat, zijn er inderdaad heel wat voordringers... Echt belachelijk. Heb bijna ruzies zien ontstaan vlak voor mijn neus Daarvoor volgens mij tussen 60 tot 75 minuten in de rij gestaan.
Wachtrijen zijn helaas niet geheel overdekt!!! Dus een paraplu of poncho is echt aan te raden om voor de zekerheid bij je te hebben.
Ik vond de huizen wel heel tof en best wel eng! Ben mezelf echt een paar keer helemaal dood geschrokken. Mocht je niet zo'n held zijn: ga bumperkleven achter degene die voor je door het huis lopen. Dan vangen hun de eerste 'klappen' op (in de zin van schrikken van de acteurs ) & zie je al een beetje aankomen wat er gaat gebeuren. Dan zijn de huizen wel te doen.
Bij Eddie's funhouse of fear liepen een vriendin en ik een stukje alleen, en dus 'voorop' nou ik had het bijna niet meer
In ieder geval; bereid je voor op drukte!!! en ga alsjeblieft op tijd in de rij staan. Dat voorkomt de meeste ergernis hoop ik & laat ze lekker niet voordringen
De scarezones waren echt heel erg tof! Ook soms schrikken, door de menigte vallen de acteurs niet allemaal even goed op. Plus dat het donker is, dus je verwacht dat je daar loopt en voor je gevoel loopt er een bezoeker langs je; nee is er ineens iemand met een kettingzaag, rikketik-dingetje of toeter Ben mezelf een paar keer het leplazerus geschrokken, echt waar
Haha ik twijfel of ik nu wel naar eddie's funhouse of fear ga (heb de kaartjes gekregen) Maar liepen er ook clowns in de scarezones?
Droomster
Geplaatst: 13-10-13 16:08
Gewoon gaan joh Anke! Maar ik schrik van iedereen net zo hard, clown of geen clown. Dus heb eerlijk gezegd niet opgelet of er veel clowns rondliepen
Volgens mij (maar dat weet ik dus niet zeker, aangezien ik er niet op gelet heb) lopen er bijna geen clowns in de scare zones. Wel veel zombies / poppen / creeps vanuit horrorfilms & in 13 liepen de slachtoffers van Eddie.
Splendesco
Geplaatst: 13-10-13 16:23
Er zijn twee clowns binnen in de wachtrij van Eddie's Funhouse of Fear en die kunnen erg goed dansen.
Is er iemand die al bij de hauntend holidays geweest is ??
evelienn28
Geplaatst: 13-10-13 16:32
Ik ben gister geweest ik vond het erg leuk/eng we zijn alleen naar de villa geweest zouden ook nog naar een andere gaan maar de regen had het goed verpest Was helemaal doorweekt. Bereid je idd maar voor op lange wachtrijen wij hadden bijna anderhalf uur in de rij gestaan voor de villa. En bij de attracties heb je ook lange rijen maar goed je moet er wat voor over hebben het was gewoon jammer van het weer. Maar verder was het wel super, wie weet ga ik volgend jaar weer maar dan wil ik zo'n r.i.p pass dan kun je een stuk sneller doorlopen.