Oh ik ben jaloers! ik ben gek op Egypte ben er nu 3 keer geweest en ik blijf het heerlijk vinden
Rennie89
Geplaatst: 19-11-13 00:22
zie dat KLM ook weer vliegt! dat zegt toch iets
Ik ga deze week even achter de verzekering aan gezien ik toch wel naar het hartje van probleempjes ga Cairo. Dus ik wil zeker weten dat mocht er iets gebeuren (gezien met paarden werken nooit vlekkeloos verloopt, heb ik in Tunesie mogen ervaren ) ik wel gewoon kosteloos naar NL met spoed kan en de nodige hulp krijg zonder jaren in de schulden te zitten
Ik heb even met mijn verzekering gebeld en ze vertelde dat ik wel verzekerd ben maar niet als het om molest gaat ofzo. Dus mocht ik in de stad lopen en er gaat een autobom af en ik ben toevallig in de buurt en ik raak invalide dan ben ik dus niet verzekerd.
Gezellig kitty_gomez het was vandaag windstil met 30 graden!
sannedeedee1
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 19:39
Pff ben jaloers! ik wil ook terug alleen dan naar Hurghada Dit was dit jaar op vakantie Hier kan je zien hoe rustig het is Onze vrienden clubje toen de helft al weg was En voordat ik naar huis ging nog even met een 'vriend' van het Animatie team die me mee op stap nam toen mijn vrienden al naar huis waren Ik had heimwee toen ik weer thuis terug was, en nu mis ik het weer hier is het maar 5 graden en toen ik daar was, was het 45 graden
Laatst bijgewerkt door sannedeedee1 op 24-11-13 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt