Ik zit misschien het hele seizoen in Oostenrijk, dus ik kan dan ook niet... maar mochten jullie alsnog beslissen om met ons mee te gaan, is dat helemaal leuk! Ik ga ook niet superhard hoor, pas me aan als het nodig is
pniekepnak
Geplaatst: 20-11-13 19:52
Ik heb besloten niet mee te gaan, ik vind de kwaliteit van de sneeuw belangrijker dan de gezellige après-ski, dus ik zou eerder in het seizoen willen. Bovendien ga ik liever naar Oostenrijk.
Jullie veel plezier!
Suikerspinda
Geplaatst: 20-11-13 21:41
Oostenrijk wordt voor mij denk ik te duur. Bovendien heb ik daar afgelopen jaar een seizoenskaart gehad dus beter dan dat wordt het sowieso nooit meer
Tsjechië en Turkije zijn overigens ook goedkope wintersportbestemmingen. Ik heb alleen dit jaar niet echt een kerstvakantie dus een week weg zou pas vanaf februari kunnen, of ik moet een weekendje gaan.
Ai meiden, ik heb een mega financiële tegenvaller. Ik hoop dat mijn eerste week wintersport met mn vriend nog door kan gaan maar Val Thorens zit er helaas echt niet in voor mij. Ik baal want ik had er echt mega veel zin in! Volgend jaar ga ik zeker mee.
Banyu
Geplaatst: 23-11-13 11:16
*Komt even binnenvallen*
Misschien er over heen gelezen hoor, maar waar gaat de reis heen, en wat kost het p.p? Klinkt me heel erg leuk, alleen even kijken of het financieel mogelijk is, want zit op dit moment eventjes zonder werk, maar hee.... dinsdag een gesprek!
Mijn snowboardschoenen bleken niet goed, dus heb vandaag nieuwe gekocht, maar die andere krijg ik denk ik niet meer verkocht desalniettemin wil ik nog steeds mee, wanneer gaan we boeken?
Ik ben niet meer van plan om mee te gaan inmiddels andere dingen geboekt behalve als er word besloten om aan het einde van het seizoen te gaan..
Jamiefris
Geplaatst: 22-01-14 23:57
Ik zou graag mee willen naar de dutch week! Zijn jullie nog van plan om te gaan?
Celiien
Geplaatst: 23-01-14 00:51
Niks meer vd anderen gehoord helaas en nu ook de centen niet meer
heidy_wilco
Geplaatst: 23-01-14 00:52
Opzich lijkt het me wel een keer leuk om op wintersport te gaan en dan ook met bokkers. Helaas gaat het voor mij dit jaar niet lukken, maar voor volgend jaar lijkt het me super
Mitch_Beauty
Geplaatst: 20-02-14 15:38
Jammer dat het uiteindelijk niet meer doorgegaan is nu mijn Oostenrijkavontuur eerder is afgebroken dan verwacht, had ik graag nog naar de Dutchweek gewild! Niemand meer voor te porren zeker?