Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik weet idd dat dat zo is, Electra, maar daarom kan ik het nog wel een slechte ontwikkeling vinden.
Op Samos liepen ook aardig wat Roemenen in de bediening maar dan verliest wmb zo'n restaurant een stukje charme omdat ze niet gewend zijn aan Griekse gebruiken en ik ze daarbij ook nog eens veel onvriendelijker vind.
Olympia, waar was jij geweest?
NatasjavE schreef:Kalimera,
We zitten heerlijk op Hydra. Cyclades gaat hem niet worden want de ene gail(sterke storm) waarschuwing volgt op de andere. We blijven heerlijk in de Saronische golf. Super weer helemaal niet drukkend warm. Dat is dan weer een voordeel van de harde wind uiteraard.
Fitzroy schreef:Relaxen is voor mij ook heel belangrijk, maar als ik iedereen om me heen Nederlands hoor spreken is daar bij mij geen sprake vanVandaar dat wij het liefst de minder toeristische gebieden opzoeken.
Fitzroy schreef:Nee, ben nooit op Karpathos geweest (behalve op de luchthaven), dat trekt me niet zo. Het lijkt me vrij droog en ook behoorlijk toeristisch. We hebben er wel eens een tussenlanding gehad en vanuit de lucht werd ik er ook niet echt enthousiast van.