Ik heb inderdaad ook een chip, maar zie dat mijn loopnummer hier al staat handig;-)
Vandaag laatste training gehad, ging lekker, gemiddelde net onder de 7 km gelopen. Bewust nu mega ver gedaan, maar wilde wel nog een flink stuk trainen en even tempo lopen. ging goed dus helemaal tevreden;-)
Hand, tsja, zit beetje vooruitgang in, maar blijft afwachten hoe lang het duurt voordat de klachten weg zijn. Komt wel goed hoor, maar heeft gewoon veel tijd nodig.
flyfly
Geplaatst: 10-07-13 19:05
risje schreef:
Ik heb 40 T 525;-) En follow me dus voor degene die me willen volgen.....
Je hebt het er zelf opgezet hoor,dat je niet denkt hoe komt ze erbij.
Heb gezien je woonplaats een klein vermoeden, mocht je daarheen gaan, veel plezier!
Anoniem
Geplaatst: 14-07-13 14:04
Hihi nee ik ga niet feesten op het veenhoop festival , mogen op deze woonvorm niet dronken zijn Ben daarnaast ook geen feestbeest , al kan ik de feestlocatie vanaf mijn woonvorm zien liggen (als de boerderij van de buurman opzij ging , en de boerderij ernaast staat niet zo in de weg)
Ik ga naar mijn ouders en heb een BBQ , en ben compleet blut en kan de trein niet betalen
Precies ook mijn probleem of nou ja eerst maar eens vier dagen stukje wandelen en zien hoe ik me voel als ik zaterdag ergens thuis kom;-) Hier ook week feesten dus tsja.......wel erg gezellig hier trouwens!
Vraagje over die app trouwens. Die vraagt om je deelnemersnr. Is dat je loopnr? Want je kunt geen letters intoetsen. Hij vindt ook niets maar dat zou mss kunnen omdat hij pas vanaf morgen te gebruiken is.
Succes allemaal met het lopen! Ik was helaas uitgeloot, maar ben woensdag en donderdag wel in Nijmegen om te kijken en de lopers aan te moedigen. Pak ik toch nog wat van de sfeer mee!