miss_lizje schreef:Naked run? Bedankt ik pas en verbied vriendlief ook XD.
Ik zal het wel lachen vinden als manlief wel meedoet.

Maar hij zag het ook niet zo zitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMathilde schreef:Haha ja zeker, heel hard juichen en een spandoek! Of wordt je dan te herkenbaar haha
Hinata schreef:Ik dit jaar niet, maar wel 2x geweest. Is erg leuk, druk wel, je wordt s ochtends vaak gewekt door motors en brommers. Moet zeggen dat ik de sfeer op de camping leuker vindt, maar ik ken meer mensen op het rennerskwartier.
Le Garage is ook heel leuk, is het 'café' op het rennerskwartier, hangt wel een mooi sfeertje!
EliseBrouwer schreef:Hinata schreef:Ik dit jaar niet, maar wel 2x geweest. Is erg leuk, druk wel, je wordt s ochtends vaak gewekt door motors en brommers. Moet zeggen dat ik de sfeer op de camping leuker vindt, maar ik ken meer mensen op het rennerskwartier.
Le Garage is ook heel leuk, is het 'café' op het rennerskwartier, hangt wel een mooi sfeertje!
Le Garage, daar zul je mij ook nog wel kunnen spotten
Theo (dj) is mijn werkgever![]()
In de avonden ben ik met regelmaat in Le Garage te vinden![]()
Vorig jaar was de inrichting echt onwijs tof!! Haha die bierglazen met schuim aan de zijkanten
een benzinepomp-tap, die auto op het podium (incl. ruitensproeiers die op het publiek gericht zijn)
Haha en verder is het hoogtepunt van de show van Theo toch wel het nummer; De haan is dood![]()
Die is vooral leuk nadat we daarvoor het publiek al met poedersuiker (dit maal geen bokt-censuur) bestrooid hebben
Corellaa schreef:Haha ja die was geniaal !! Die was wel moe aant einde denk![]()
Bij mij is ook nog de vraag of mn scooter die hellingen wel opkomt.. ding is zo traag als wat haha