Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaaash schreef:Het was zo ongelofelijk druk, 3 uur voor de goliath. Gelukkig was ik drie maanden geleden al geweest en heb toen alle ritjes kunnen doen, konden overal doorlopen want het was doordeweeksen er waren wat schoolreisjes, die waren weg om 5 uur. En we mogen toen blijven zitten in de xpress. Soms stond je gewoon ergens in de rij om te lopen naar het volgende ding...
T3mptati0n schreef:Wij zijn gister geweest en na een uur in de rij gestaan te hebben voor pataten na iedere keer 1.5 uur wachten we in een huis konden zijn we maar naar huis gegaan. Was wel gezellig in alle wachtrijen, maar volgend jaar ben ik er niet weer! Veel en veels te druk!
Er was ook een flinke ruzie in de kinderboerderij toen we net kwamen aanlopen. Hoorde dat er iemand van de beveiliging in elkaar was geslagen?
chitra schreef:Wow. Dat ervaringen zo kunnen verschillen. Ik heb het werkelijk waar geweldig gehad in Walibi. We kwamen om 10 uur aan in het park, direct wat achtbanen gedaan. Verder lekker gewandeld, kleine attracties gedaan. Uurtje in de rij gestaan voor de Express, uurtje voor de Robin Hood, uurtje voor de El Condor. Half uur in de wachtrij voor een bakje Wok was wel wat veel.. Maar verder vond ik het totaal niet erg, want er hing een prettige en gezellige sfeer in het park. Savonds wel wat jointjes geroken en wat 'stoere' groepjes. Maar verder niet aan geergerd. Zodra je dat gaat doen vergal je je eigen plezier alleen maar.
We zijn een spookhuis (Haunted Holidays) in geweest. Super gaaf! Fijn dat er al wat mensen rond liepen. Schrok me in elke kamer zowat wezeloos. Ookal gebeurde het 10 meter verder op.
De scarezones. Wow! Als je rent komen ze achter je aan! hahaha. Echt super veel gegilt, en gelachen.
Zou volgend jaar zo weer gaan en iedereen aanraden dat te doen. Is mijn geld absoluut waard geweest.