Walibi Fright Nights 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saaaash

Re: Walibi Fright Nights 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:36

Ik ben gister geweest en het was zooooo gaaf, werd achterna gezeten door iemand met een kettingzaag...

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:49

quera schreef:
T was veel te druk gisteren. Jammer en ook gevaarlijk vind ik...

Inderdaad. En er werd belachelijk veel voor gedrongen. Heb bij 3 groepen er wat van moeten zeggen!

En Ohh Saaaash, die kettingzaag. Elk jaar.. rennen!!!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:01

Het was zo ongelofelijk druk, 3 uur voor de goliath. Gelukkig was ik drie maanden geleden al geweest en heb toen alle ritjes kunnen doen, konden overal doorlopen want het was doordeweeksen er waren wat schoolreisjes, die waren weg om 5 uur. En we mogen toen blijven zitten in de xpress. Soms stond je gewoon ergens in de rij om te lopen naar het volgende ding...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 14:06

Wij zijn gisteren van 10 uur s'ochtends tot half 11 s'avonds geweest. Jeminee wat een drukte, het was echt niet leuk meer :n Hoorde dat ze om 6 uur de deuren hebben gesloten, omdat er ruim 25.000 mensen binnen waren. Baalde er echt van, had me er zo op verheugd.. Villa was trouwens wel érg leuk, we stonden om kwart over 5 daar, waardoor we bijna vooraan stonden. Maar zit te twijfelen om volgend jaar weer te gaan, denk het niet.. Walibi moet veel minder kaarten verkopen,want het was echt té druk en nog gevaarlijk ook..

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:41

Saaaash schreef:
Het was zo ongelofelijk druk, 3 uur voor de goliath. Gelukkig was ik drie maanden geleden al geweest en heb toen alle ritjes kunnen doen, konden overal doorlopen want het was doordeweeksen er waren wat schoolreisjes, die waren weg om 5 uur. En we mogen toen blijven zitten in de xpress. Soms stond je gewoon ergens in de rij om te lopen naar het volgende ding...

Wij kwamen inderdaad aanlopen bij de Goliath, de rij begon al bij de kartbaan!! Gelukkig woon ik dichtbij en ken ik die rit uit mijn hoofd, maar wel jammer. Respect dat je überhaupt nog in die rij bent gaan staan :p

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:16

Wij zijn gister geweest en na een uur in de rij gestaan te hebben voor patat :') en na iedere keer 1.5 uur wachten we in een huis konden zijn we maar naar huis gegaan. Was wel gezellig in alle wachtrijen, maar volgend jaar ben ik er niet weer! Veel en veels te druk!

Er was ook een flinke ruzie in de kinderboerderij toen we net kwamen aanlopen. Hoorde dat er iemand van de beveiliging in elkaar was geslagen?

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:22

Ik ben niet in de rij gaan staan, mij te gek. Ik heb wel gezien dat Scare Actors werden aangevallen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:30

Ik vond het mijn geld ook niet waard. Had me er wel op verheugd maar ik heb me zeker niet geamuseerd. Ik ga inderdaad echt geen 2 uur in de rij staan voor een rondje achtbaan... Heb dus geen achtbanen gedaan, heb geloof ik 2 attracties kunnen doen en dat was het wel.
En ik vond het inderdaad ook gevaarlijk met zo veel mensen. Wij stonden in de rij voor de Villa, echt megadruk, het hele looppad in de breedte stond stampvol met mensen. En dan komt er dus ineens zo'n gast met een kettingzaag die hele kudde door... Ben net niet omver gedrukt maar ik kreeg wel even een idee van hoe het moet zijn om platgedrukt te worden.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:40

We zijn een paar dagen geleden geweest.

Helaas wederom lange wacht tijden en helaas vielen de huizen ook tegen Psycho Shock. the villa en Eddie's Funhouse of Fear waren exact het zelfde als vorig jaar.
Tevens viel het Haunted Holidays gebeuren me wel heel erg zwaar tegen een zwak aftreksel van allice.

Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat we bij het eerste huis wel hebben voor gedrongen :o
We stonden er al om half 6 en toen stond er al een rij van zeker 1,5 uur wachten ....
Als we dit niet gedaan hadden hadden we 1 van de huizen moeten schrappen, gezien we de verdere huizen ook maar net net hebben gehaald.

Vond het overige deel van het park ook redelijk tegenvallen.
Ik weet zeker dat ik volgend jaar niet ga

Edit vorig jaar ben ik verschillende huizen door gedouwd letterlijk!
in eddy's was de kerel (rond de 180/190 zo schijters benauwd dat die letterlijk zowat op mijn nek kroop)
Allice hebben we vorig jaar zeker 1,5 uur gestaan

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:08

Wat jammer dat het bij iedereen zo tegen is gevallen! vorige week zaterdag was het ook druk, maar had er verder geen last van. Wij waren er ook vroeg dus hebben in de ochtend heel het park kunnen doen met max 20 minuten wachtrij :)

hedwyghedika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:13

Haha, ben het eens met het feit dat het echt te lang duurde voor al die spookhuizen! Ik was samen met mijn vriend en nog 2 andere stelletjes gegaan, en we waren er rond 4 al, zodat we rustig aan het park een beetje konden verkennen e.d. We waren er allemaal namelijk nog nooit geweest. _O-
Maar uiteindelijk vond ik het wel supergaaf! Tenminste, ik was er nog nooit geweest. Ik denk dat als je er 2 jaar na elkaar heen gaat, het niet echt meer leuk is nee. Maargoed, ik heb me prima vermaakt, en mn vriend ook. Die heeft de hele avond zich doodgelachen om mij, omdat ik alleen maar aan het gillen was en van die fantastisch grote plopogen opzette haha :')

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 00:21

Het was fan-tas-isch!
Om 12 uur in het park, aantal attracties kunnen doen en nooit langer dan een uur wachten. 2 spookhuizen, allebei tof, echt een topdag ;D

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 00:36

Ik ben 13 oktober geweest. Was de 2e dag en weersvoorspellingen waren niet zo goed (wat achteraf best mee viel) dus lekker rustig in het park. Achtbanen was kwestie van doorlopen en instappen zo'n beetje. Spookhuizen wel wat langer wachten, half uur tot uur ongeveer. (uur hebben we niet gered overigens, dan waren we al binnen). Huizen vielen wel wat tegen, maar dat kan ook aan mijn nuchtere ik liggen. Ben niet zo snel onder de indruk dus was gewoon vrolijk doorheen wandelen. Maar wij hebben geen drukte gehad gelukkig!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 02:35

Ik ben net terug, heerlijk dagje! Gewoon ingesteld op lange rijen, dan valt t best mee. We waren om 1 uur ongeveer in het park, en we hebben alle achtbanen gedaan, en Haunted Holidays en Eddie's Funhouse. Vond t wel druk, maar minder extreem en vervelende mensen dan normaal. De parkeerplaats waren we in een kwartiertje af, maar we stonden ook wel gunstig. De wachtrij bij Eddie's was nog leuker dan vorig jaar vond ik, nog meer dansers en echt heel veel clowns in de rij, en chille muziek!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:14

Wij hebben echt precies hetzelfde gedaan als jij ;p

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 09:24

T3mptati0n schreef:
Wij zijn gister geweest en na een uur in de rij gestaan te hebben voor patat :') en na iedere keer 1.5 uur wachten we in een huis konden zijn we maar naar huis gegaan. Was wel gezellig in alle wachtrijen, maar volgend jaar ben ik er niet weer! Veel en veels te druk!

Er was ook een flinke ruzie in de kinderboerderij toen we net kwamen aanlopen. Hoorde dat er iemand van de beveiliging in elkaar was geslagen?

Ja, wij zagen die ruzie nog! Echt te zielig voor woorden.

Roken jullie trouwens ook elke 2min wel een flinke wietlucht? :p

Zeelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:20

Ik ben vrijdag geweest! Wij waren er om half 12, ik heb qua wachtrijen echt geluk gehad. Wanneer ik uit de attractie was , was de rij meteen drie keer zo lang.. En met de goliath toen ik bijna aan de beurt was viel er 1 kar uit waardoor de rij langer was dan 240 min. Geluk had ik wel, maar inderdaad zeker jammer dat het zaterdag zwaar is tegengevallen door de druktes :(

Ze moeten inderdaad minder kaarten verkopen en niet oneindig kaarten te koop zetten .. Wordt de pret veel minder van

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:27

TessJS schreef:
Roken jullie trouwens ook elke 2min wel een flinke wietlucht? :p

Ja.. bah, hebben er ook een paar met een joint oid gezien.. :\

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:43

Wij stonden in de rij bij de villa achter wiet rokers :+ stinken die rommel..

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:44

Wow. Dat ervaringen zo kunnen verschillen. Ik heb het werkelijk waar geweldig gehad in Walibi. We kwamen om 10 uur aan in het park, direct wat achtbanen gedaan. Verder lekker gewandeld, kleine attracties gedaan. Uurtje in de rij gestaan voor de Express, uurtje voor de Robin Hood, uurtje voor de El Condor. Half uur in de wachtrij voor een bakje Wok was wel wat veel.. Maar verder vond ik het totaal niet erg, want er hing een prettige en gezellige sfeer in het park. Savonds wel wat jointjes geroken en wat 'stoere' groepjes. Maar verder niet aan geergerd. Zodra je dat gaat doen vergal je je eigen plezier alleen maar.

We zijn een spookhuis (Haunted Holidays) in geweest. Super gaaf! Fijn dat er al wat mensen rond liepen. Schrok me in elke kamer zowat wezeloos. Ookal gebeurde het 10 meter verder op.

De scarezones. Wow! Als je rent komen ze achter je aan! hahaha. Echt super veel gegilt, en gelachen.
Zou volgend jaar zo weer gaan en iedereen aanraden dat te doen. Is mijn geld absoluut waard geweest.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:45

Wij waren zaterdag gegaan. Toen we daar kwamen mochten we niet naar binnen.
Uiteindelijk gisteren maar weer gegaan. Erg druk. Hierdoor zijn we niet heeeeel lang gebleven. Maar die paar uurtjes waren leuk!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:50

chitra schreef:
Wow. Dat ervaringen zo kunnen verschillen. Ik heb het werkelijk waar geweldig gehad in Walibi. We kwamen om 10 uur aan in het park, direct wat achtbanen gedaan. Verder lekker gewandeld, kleine attracties gedaan. Uurtje in de rij gestaan voor de Express, uurtje voor de Robin Hood, uurtje voor de El Condor. Half uur in de wachtrij voor een bakje Wok was wel wat veel.. Maar verder vond ik het totaal niet erg, want er hing een prettige en gezellige sfeer in het park. Savonds wel wat jointjes geroken en wat 'stoere' groepjes. Maar verder niet aan geergerd. Zodra je dat gaat doen vergal je je eigen plezier alleen maar.

We zijn een spookhuis (Haunted Holidays) in geweest. Super gaaf! Fijn dat er al wat mensen rond liepen. Schrok me in elke kamer zowat wezeloos. Ookal gebeurde het 10 meter verder op.

De scarezones. Wow! Als je rent komen ze achter je aan! hahaha. Echt super veel gegilt, en gelachen.
Zou volgend jaar zo weer gaan en iedereen aanraden dat te doen. Is mijn geld absoluut waard geweest.

Hier hetzelfde hoor, ik vond het echt fantastisch ;D
Mensen waren ook echt gezellig! We stonden om kwart over 5 in de rij bij Haunted Holidays,
en hebben echt met best wat mensen gezellig kunnen praten.
Wat we niet voor niks deden natuurlijk, want we waren met zijn tweeën en durfden niet :')
Dus wij achter zo'n 4 jongens/mannen aan. Komt er dus bij Haunted Holidays ineens die persoon gecamoufleerd als boom (die had ik echt niet gezienn!!), voor ons springen. Dus wij schrokken natuurlijk, en bleven achter. Gingen we om het hoekje, hadden die jongens echt aardig gewacht op ons :D

En er liepen ook mensen achter ons, waarmee we daarna naar het volgende spookhuis zijn gelopen.
Echt heel erg leuk en gezellig, ik vond de wachtrij van Eddie's funhouse trouwens fantastisch ;D

En met wachtrijen ook prima. Zo'n halfuur/40 minuten voor de Express, 3 kwartier voor de Goliath, uurtje voor de El condor. We hebben echt nooit langer gewacht dan een uur :)

En die wietgeur rook ik indd ook wel, maar gelukkig niet heel dicht bij ons :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 18:54

Ja dat is de open lucht, dan heb je er altijd wel wat tussen zitten die blowen. Al hoewel ik liever mensen om mij heen heb die blowen, dan die drinken (alcohol).

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:54

Toch fijn om te horen dat het bij andere nog wél leuk is geweest! Balen voor degene die het niet leuk vonden.. Gelukkig hadden wij een niet zo heel erg drukke dag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:57

Balen dat er mensen zijn geweest die het niet leuk vonden, maar gelukkig de meeste wel een fijne dag gehad. Als je in het laatste weekend gaat kun je er vanuit gaan dat het heel druk is, dan wil iedereen.

Ben wel van mening dat ze er beter een hard ticket event van kunnen maken.