cool, nu alleen nog Wisconsin en Missouri en dan ben ik compleet qua states! Heb ook nog 8 andere quarters die geen states zijn, maar wel leuk. Namelijk Guam, District of Colombia, Puorto Rico, Somoa, hot Springs, Mount Hood, Chaco Culture en Northern Mariana Islands
Ik mis nog New Hampshire, Indiana, Maine, Missouri, Michigan, Texas, Iowa , Wisconsin, Kansas, West Virginia, Nebraska, Wyoming en Utah aan staten en Guam en Northern Mariana Islands die geen states zijn.
ja haha, ik dacht, ga even 10 dollar inwisseklen voor een rol quarters, wie weet zit er wat tussen nou wat een geluk. Ik mis alleen nog MIssouri en dan ben ik qua staten compleet!
Ik heb besloten dat als ik naar Super 8 ga dat k vraag om eerst de kamer te zien waar ik in slaap. Dit omdat ik zeker wil weten dat het goed is. Ik heb toch een hoop negatieve revieuws gelezen die vrij recent waren Als de magnetron, tv of douche niet werk dan weiger ik om te betalen en ga ik wel een ander hotel zoeken. het is toch 60-70 dollar voor een halve nacht en wil wel gewoon een comfortabel verblijf hebben. Luxe hoeft niet maar wel comfort en schoon
Ja... wil niet teveel betalen voor troep Anders ga ik wel op het vliegveld slapen
1234
Geplaatst: 20-07-12 22:01
haha Wij hebben ook bij een motel troep gehad, qua dat we gewoon bijna geen ontbijt hadden. Moesten op de kamer eten, en ze hadden alleen wat slappe toastjes met klein bakje jam of boter. Op te kleine (diepe) foam bordjes. Terwijl er stond dat het inclusief ontbijt was. Als ik zou moeten kiezen voor een hotel/motel zou k toch wel goed ontbijt willen hebben
Zijn net naar Walmart geweest, daar hadden ze een heel rek vol met papieren/foam bordjes
Katja
Geplaatst: 20-07-12 22:03
Klinkt als een goed plan
Rennie89
Geplaatst: 20-07-12 23:17
hahahaha my god, hoeveel heb je daar voor betaald voor dat motel? Echt duur zijn deze motels, niet normaal is het Ik kan helaas niet genieten van het ontbijt gezien ik nogal vroeg moet vertrekken
hahahaha my god, hoeveel heb je daar voor betaald voor dat motel? Echt duur zijn deze motels, niet normaal is het Ik kan helaas niet genieten van het ontbijt gezien ik nogal vroeg moet vertrekken
Geen idee xD Was niet super goedkoop ofzo. Kamer was verder wel prima opzich
Oh ik houd van Amerikanen De buurman kwam net met "the missing Missouri quarter" aanlopen om half 9 In NL zijn mensen echt niet zo helpzaam en meedenkend althans, niet die ik ken
Welke premium outlet in Orlando is het beste/leukste? International Drive of Vineland Ave. We gaan morgen naar 1 van de 2 (of allebei, ligt eraan of we zin hebben om heel lang te shoppen Niet de hele familie wil de halve dag in shopping mall lopen) Maar we weten niet of er nog een echt verschil is tussen beiden. En welke het beste/leukste is. Anders gaan we gewoon naar International drive
haha maakt niet uit misschien weet iemand anders het die er geweest is Maar dat hoor k morgen wel, want in NL is het nu diep in de nacht nja bijna ochtend alweer
Blegh, dit is gemeen Volgens de voorspellingen die ze nu hebben gedaan voor het weer over 1 week, is het t/m de dag dat wij hier vertrekken, heel mooi weer, en de dag dat we aankomen, regen en onweer en daarna alleen maar slecht. Nu maar hopen dat ze het verkeerd hebben en dat de weersvoorspellingen nog veranderen (zoals altijd)
Nadir
Geplaatst: 21-07-12 09:29
1234 schreef:
Welke premium outlet in Orlando is het beste/leukste? International Drive of Vineland Ave.
Ze zijn allebei erg leuk! Zou toch proberen om naar allebei te gaan! Al heb je natuurlijk wel veel dezelfde merken.
Okeej! als we tijd hebben gaan we naar allebei ze zijn toch tot 11 uur savonds open
1234
Geplaatst: 22-07-12 04:28
Nou we zijn vandaag naar Premium Outlets International drive geweest, maar het viel vies tegen xD Veel ''zooi'' En niet zo super goedkoop. Hebben heel weinig gekocht. Zeker omdat we van tevoren verwachten dat het wel echt merkkleding zou zijn voor iets lagere prijs dan in NL. Maar dat bleek toch niet echt zo te zijn voor datgene wat je kreeg Was zegmaar totaal niet onze stijl.
Alhoewel ik wel Uggs schoenen heb gekocht in de Ugg Australia winkel, die heb ik voor €70,- incl. belasting gekocht, terwijl ze in de winkels in NL €130,- zijn!! Bij Zalando zelfs €160 Zijn soort Allstars met wol erin
Daarna gegeten bij Outback Steakhouse, was wel goed, maar niet zo goed als Olive Garden Die steekt er ruim bovenuit.
Leentje_
Geplaatst: 22-07-12 06:57
Zo ik ontdek nu dit topic pas terwijl ik volgende week zondag alweer de US verlaat, beetje laat dus ..
Ik zal me even voorstellen .. ik ben Leen, ben 21 jaar, heb 2 jaar geleden een college year gedaan in de VS, en ga sinds toen elk jaar terug naar mijn gastvader in Olney, Illinois.
Tussendoor heb ik hier ook wat gereisd .. Ik ben al ontelbare keren in Chicago IL geweest, verder ben ik in: Boston, NY City, Nashville TN, Cincinnati, St. Louis MO, Orlando FL, Indianapolis, verschillende plaatsjes in NJ, Louisville KY en uiteraard ben ik al op veel plaatsen in Illinois zelf geweest ! (en wellicht vergeet ik nog enkele plaatsen in mijn lijstje ....) Als het op eten aankomt ben ik ook op zeer veel plaatsen al wel geweest ..
Ik ben vorig jaar slechts voor een 2-tal weken kunnen terugkomen maar dit jaar ben ik voor de volledige maand kunnen terugkomen ! Ik ben dus een klein beetje verhangen aan de VS, en heb gezien mijn college year ook een stuk van de Amerikaanse manier van opvoeden kunnen genieten dat ik trots met me meedraag ! Om af te sluiten qua eten heb ik daarnet Popeyes chicken and biscuits gegeten en deze middag Taco Bell
Ik ga proberen dit topic een beetje bij te houden .. (en nu ga ik slapen want mijn gastvader is nogal een ochtendmens )
edit: ik lees hierboven van Olive garden .. heel lekker inderdaad ! Maar toch niet mijn favoriet ... ik ga liever naar Cracker Barrel ! Waar ze authentieke Amerikaanse gerechten serveren