hij zei; elke quarter die je niet hebt mag je houden...Ik denk dat ik makkelijk aan mijn verzameling kan komen nu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij zei; elke quarter die je niet hebt mag je houden...
Ik ga nog 1 x al die quarters voorbij, wie weet vind ik nog wel wat 
en welke states mis jij?
nou wat een geluk. Ik mis alleen nog MIssouri en dan ben ik qua staten compleet!
Als de magnetron, tv of douche niet werk dan weiger ik om te betalen en ga ik wel een ander hotel zoeken. het is toch 60-70 dollar voor een halve nacht en wil wel gewoon een comfortabel verblijf hebben. Luxe hoeft niet maar wel comfort en schoon

zou ik ook doen als k jou was.
Anders ga ik wel op het vliegveld slapen

Wij hebben ook bij een motel troep gehad, qua dat we gewoon bijna geen ontbijt hadden. Moesten op de kamer eten, en ze hadden alleen wat slappe toastjes met klein bakje jam of boter. Op te kleine (diepe) foam bordjes. Terwijl er stond dat het inclusief ontbijt was.

De buurman kwam net met "the missing Missouri quarter" aanlopen om half 9
In NL zijn mensen echt niet zo helpzaam en meedenkend
althans, niet die ik ken

Niet de hele familie wil de halve dag in shopping mall lopen) Maar we weten niet of er nog een echt verschil is tussen beiden. En welke het beste/leukste is. Anders gaan we gewoon naar International drive

misschien weet iemand anders het die er geweest is 
nja bijna ochtend alweer 
Volgens de voorspellingen die ze nu hebben gedaan voor het weer over 1 week, is het t/m de dag dat wij hier vertrekken, heel mooi weer, en de dag dat we aankomen, regen en onweer
en daarna alleen maar slecht. Nu maar hopen dat ze het verkeerd hebben en dat de weersvoorspellingen nog veranderen (zoals altijd)

als we tijd hebben gaan we naar allebei
ze zijn toch tot 11 uur savonds open

En niet zo super goedkoop. Hebben heel weinig gekocht. Zeker omdat we van tevoren verwachten dat het wel echt merkkleding zou zijn voor iets lagere prijs dan in NL. Maar dat bleek toch niet echt zo te zijn voor datgene wat je kreeg
Was zegmaar totaal niet onze stijl.

Die steekt er ruim bovenuit.
(en wellicht vergeet ik nog enkele plaatsen in mijn lijstje ....)

)
Maar toch niet mijn favoriet ... ik ga liever naar Cracker Barrel ! Waar ze authentieke Amerikaanse gerechten serveren