Het begin van de fotos is er!!! En ik geniet alweer ....
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-12 23:25
We hebben eerst even in de pasture gereden, gigantische weide, dus erg leuk! Alleen dus het draven en galoperen was niet echt chill voor mij moet dat echt eff leren, zo;n zadel zit zooooo anders En toen gingen we weer naar stal en dat is waar de foto's zijn genomen.
Leuke foto's! Je moet inderdaad goed oppassen met de zon en vooral ervoor zorgen dat je voldoende drinkt ... je raakt hier echt snel uitgedroogd als je er niet aan gewent bent.
Oeh, ik zie het topic nu pas, ik ga ook zeker volgen Ben erg benieuwd naar de foto's !!
Tot nu toe ziet het er super relaxed uit en prachtige omgeving !
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 03:32
Hoorde ook net dat ik echt ook zout moet nemen. Wel moeilijk allemaal hoor ik smeer me in met factor 30 maar blijkbaar is dat niet voldoende of het is omdat het de eerste zon is die ik nu weer sinds tijden heb Waar ergens zit jij trouwens?
Ik probeer idd voldoende te drinken. Maar ik denk dat ik wel vaak in de nacht er uit moet om te plassen want mijn lichaam is er echt nog niet aan gewend Ik ben nu ook echt kapot, heb nog steeds een jetlag omdat ik maar 4 uur slaap heb gehad de afgelopen 38 uur ofoz
Morgen gaan we koeien drijven! Erg spannend!
Thirty
Geplaatst: 03-05-12 03:34
Lange mouwen met sunblock op je gezicht;) Lange mouwen tegen het verbranden en is ook koeler. Doordat je zweet voelt het koeler aan in de wind.
Ik ga idd vanaf nu lange mouwen dragen tijdens het rijden was vandaag stom dat ik shirt aan had shirt is ideaal als je gewoon buiten bent maar met rijden houd je je armen natuurlijk de hele tijd in de zon
En als je zoveel mogelijk in de schaduw en airconditioning doorbrengt komt het vast goed Je went er wel aan.
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 03:45
Ik heb blijkbaar last van de airconditioning want ik heb echt een dikke keel, en dat is het enige dat ik kan bedenken gaat nog zwaar worden met de 40 graden die ik ga krijgen maar komt vast wel allemaal goed