Wat een mooie foto's (natuurlijk ook de paarden ), en wat geweldig dat je deze ervaring mee mocht maken
Andalusie is idd prachtig!! Love de omgeving met zijn bergen en rotsen (voor mij zijn het bergen ja haha)Hier een paar plaatjes uit Ronda... met zijn beroemde brug en arena.
Waaaaaaaaaauw TS ! Prachtige foto's!!Heb alleen jouw berichten gelezen, dus sorry als het al gezegd is.. Maareuh, die stangen staan zowat horizontaal op de foto's
Sneeuwmaan schreef:Je hebt een heuse kabouter op de foto! Bij de stier haha. Wat een gave foto's maak je!Oh haha ja zie ik nu pas Thanx!
ShauniBef schreef:Waaaaaaaaaauw TS ! Prachtige foto's!!Heb alleen jouw berichten gelezen, dus sorry als het al gezegd is.. Maareuh, die stangen staan zowat horizontaal op de foto's Thanx!Ik kom daar om foto's te maken.. niet te vertellen hoe ze moeten rijden
Snap ik TS, Moet je ook niet doen ! Als je een keer niks te doen heb, mag je die van mij ook wel op de foto zetten !Ja.. Ik miste een paar foto's. Wilde het nog even melden, maar was het vergeten
verography schreef:Tip Ivonk. Picturepush Maar krijg je alleen een http link. Geen img link en je moet eerst op de foto klikken? Vind hem wat onhandig denk ik.ow heb iets gevonden geloof ik...