Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asyaa schreef:Waarom heb krijg ik een oh oh cherso gevoel bij deze reis![]()
@Aprils_joke
Gewoon inschrijven op die lijst.
Btw, het heeft mijn voorkeur alles lekker zelf te regelen. Zelf bekijken of we wat in de buurt gaan doen, en eventueel de groep voor een middagje splitsen als niet iedereen interesse heeft in hetzelfde ding
En btw. Zeeuws-vlaanderen hoort toch echt bij belgen land kijk maar naar de mensen die er wonen
Astaloca schreef:Asyaa inderdaad. mijn voorkeur ook.. ene willen graag shoppen, de anderen uitkateren op het strand en de andere op de bananenboot
Oh oh cherso, ja lijkt me leuk! ik ben alleen bezetIk ga dan wel op de dranktour
Mij zie je dan wel slenteren over de straten, haha
*ziet voor zich*![]()
Asyaa schreef:Exactly. Als we naar turkije gaan dan is een plaatselijke markt echt een must, of je van shoppen houd of niet. Das een hele ervaring. Maar het hoeft niet 7 keer te gebeuren
@Nessie
Vol zit het nooit
Er is nog niks zeker dus wie weet.
@Astaloca
Bezet is zo relatief tegenwoordig.
Natasja__ schreef:Asyaa schreef:Exactly. Als we naar turkije gaan dan is een plaatselijke markt echt een must, of je van shoppen houd of niet. Das een hele ervaring. Maar het hoeft niet 7 keer te gebeuren
@Nessie
Vol zit het nooit
Er is nog niks zeker dus wie weet.
@Astaloca
Bezet is zo relatief tegenwoordig.
Jawel, elke dag marktshoppen voor heeeel veel eten. Want we gaan natuurlijk elke dag de sterren van de hemel koken.