Hahaha jaa ik ook.. Ben altijd als de dood dat ik iets vergeet. En uiteindelijk gebeurt dat 9 van de 10 keer alsnog.
Vorige keer zat ik in de trein naar Schiphol en toen bedacht ik me dat ik geen zonnebril bij had. (Wat wil je met dat rotweer hier ) Heb ik er dus nog maar snel een op Schiphol gekocht, want kan niet zonder!
Ik ben vannacht weer teruggekomen, was echt super! we zaten aan de boulevard, aan de overkant van de weg een aquapark, we zaten direct aan het zwembad en vanaf daar was het 10m lopen naar het strand. 1 dag was veel wind en verder was het heerlijk. we hebben als excursie snorkelen gedaan en op 1 plaats snorkelden we tussen de dolfijnen
Ja goed weer ik heb 800 foto's dus zou ze zometeen even uitzoeken
Zondag werd ons verteld dat er binnen 3 dagen een hele erge windstorm zou komen. wij hebben er niet heel erg last van gehad, woensdag wel veel wind maar op de zee met snorkelen geen last van gehad. Maar we zagen wel het zand stuiven en het opstijgen met vliegtuig was ook niet echt fijn
Ja ik ben ze aan het uploaden, maar internet valt heletijd weg dus gaat beetje sloom.
F_inley
Geplaatst: 03-03-12 14:44
Ik ga in april voor de derde x in een jaar naar marsa alam the tree corners fayrouze super hotel super mooi om te snorkelen en ook een schildpaddenbaai op 20 min lopen. Is wel een hotel voor mensen die een lekker zo'n vakantie willen in de buurt is niet veel te doen.