Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Julia_Romeo schreef:Willeke_ schreef:Ziet er goed uit Julia_romeo! Wanneer ga je?
Even een vraag: hoe denken jullie over de vaccinaties? We willem graag met Wimpy op excursie dus komen ook op de mindere plekken van de DR..
Donderdag 9.30 vliegen we
Willeke_ schreef:Ja veel plezier Julia-Romeo!
Voor de ING-ers onder ons: ik heb zojuist de ING gebeld met de vraag of ik kan pinnen op de DR. Antwoord: alles wat in Nederland wordt geskimd, wordt op de Dominicaanse witgewassen. Die blokkering is er met geen mogelijkheid af te halen....
Julia_Romeo schreef:Willeke_ schreef:Ja veel plezier Julia-Romeo!
Voor de ING-ers onder ons: ik heb zojuist de ING gebeld met de vraag of ik kan pinnen op de DR. Antwoord: alles wat in Nederland wordt geskimd, wordt op de Dominicaanse witgewassen. Die blokkering is er met geen mogelijkheid af te halen....
Dus ING pas werkt daar niet????
nog even snel pinnen dan ! haha heb al wel veel bij.. maar ik dacht kan altijd nog bijpinnen..
djuulsie schreef:Julia_Romeo schreef:Dus ING pas werkt daar niet????
nog even snel pinnen dan ! haha heb al wel veel bij.. maar ik dacht kan altijd nog bijpinnen..
Das echt onzin, wij hebben met ING gewoon gepind daar hoor...
Willeke_ schreef:Per half april is de DK en Mexico geblokkeerd. Als je je pinpas in de automaat stopt, word je al geskimd. Ik heb gister een half uur bij de ING gezeten om naar een oplossing te zoeken maar die konden ze niet bieden. Enige wat ze zeiden is dat je wel kunt pinnen in winkeltjes waar 'Maestro' geaccepteerd wordt.