Ben benieuwd wat voor nieuwe dienstregelingen ze gaan invoeren vanaf 11 dec. ! Missch. kan k dan wel een snellere route naar Arnhem nemen (rechtstreeks van Den Haag naar Arnhem is nog beter ) Weet iemand al iets over wijzigende trajecten?
Konstantine
Geplaatst: 04-12-11 18:36
Je kunt het opzoeken door in de reisplanner op de site een datum na 11 dec in te vullen...
1234
Geplaatst: 04-12-11 18:57
Oowhja das een slimme! Niet aan gedacht xD Geen wijzigingen op mijn traject Wel bij bus, daar staat ineens een andere halte
Bij mij alleen een paar minuutjes verschil, soms iets langer, soms wat korter
ukje
Geplaatst: 04-12-11 20:21
Slim idee idd, om even te gaan checken of er wijzigingen zijn.
Pinootje
Geplaatst: 04-12-11 21:09
Wooh ik dacht al, lang geen berichten in de trein topic, blijk ik gewoon het -100-ste pagina en nieuwe topic- gemist heb. Maar vandaag deelde mijn zus een heel leuke foto ; "NS herfst/winterbinog", met items dat je kon doorstrepen met welke 'smoezen' de NS gebruikt voor de vertraingen enzo. ZIt er serieus over te denken om er eentje te uitprinten en deze in mijn agenda mee te nemen http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Hahaha Pinootje, lachen. Het kan je maar hoog zitten hè.
Ik had trouwens weeeer vandaag dat de automaat m'n pinpas niet accepteerde, gelukkig op het laatste moment als nog.
1234
Geplaatst: 04-12-11 21:28
Die NS bingo was indd al eens eerder geplaatst hier xD Ik heb tot nu toe nog weinig problemen gehad met treinen! Altijd als ik moest reizen reden mijn treinen gewoon weer Dus zal lang duren voor k de bingo heb xD
Mijn reis ging verder vanmiddag ook prima, die schreeuwende kinderen gingen er gelukkig in Deventer al uit.
ukje
Geplaatst: 04-12-11 21:56
1234, alleen maar beter toch Ik ken iemand die hem al bijna vol heeft. Vandaag ging mijn reis goed, hopen dat het de hele week zonder enige strubbelingen gaat. Afgelopen tijd weinig vertragingen gehad *klopt af*
Ik zie trouwens net dat ik er eentje, zoiezo niet aan zou kunnen kruisen. Anders is het wel een overduidelijke smoes aha. Ik heb namelijk geen overwegen op mijn reguliere traject
Konstantine
Geplaatst: 04-12-11 22:53
Die overweg en rook/brand/bom zijn de enige twee die ik nog nooit gehad heb. Nouja, ik heb met de metro wel eens gehad dat de overweg defect was en we dus niet verder mochten, maar dat is geen NS.
Pff dr zat in de trein een man als een idioot te typen op zn laptop joh Echt irritant, dat geluid En dan na elke alinea gaf ie een ram op de enter ofzo. Alsof ie zn vliegtuig moest halen en nog een werkstuk van 30 pagina's moest typen in een half uur ofzow
Hahaha leuk zulke mensen die hun laptop met liefde behandelen. Zit nu in de trein van enschede naar deventer, loopt allemaal lekker, dan maar zwolle en richting steenwijk dan nog eens met de bus haha wie verzint het om in wapse te gaan wonen
Zo alles liep vandaag vlekkeloos met de trein ben over 20 +/- minuten in steenwijk. Dan nog twintig minuten op de bus wachten haha kwart over twee thuis. Heb ik de reis ook weer overleefd.
Als ik van de afgelopen 5,5 jaar ga kijken dat ik dagelijks in de trein zat, dan mis ik de overwegstoring nog, maar daar zat er ooit 1tje van op mijn traject en nu niet meer.
Vandaag in ieder geval weer keurig op tijd in Utrecht zonder al te veel gedoe.
En voor mij gaat het ingrijpend veranderen wij krijgen in de spits 3-4 treinen per uur en buiten de spits gaat ie om 12 en 42 (ipv rond heel en half) en naar leiden toe zit er een stop extra bij, Sassenheim. En daardoor veranderen de bussen ook, dus wordt goed opletten volgende week.
Jakkiebah, ik vind die nieuwe dienstregeling niet leuk! Ik moet een kwartier eerder de trein hebben dan nu en sta in plaats van aansluiting ook nog eens een kwartier te wachten. Bah! En de tijden zijn ook ongunstig, moet een trein eerder hebben om op tijd op school te komen...