Ze heeft er nog veel meer gemaakt nog wat bewerk-werk te doen alleen wij gaan vanmiddag lekker rijden, alleen wel erg jammer, er was gisteren nog zon voorspeld voor vandaag maar nu zeggen ze ineens regen nu ja, we kijken het wel even aan, tot dusver is het droog, maar prachtig zonnig weer zoals de afgelopen weken zou natuurlijk leuker zijn geweest...
Wat een gave reis ben je aan het maken zeg! Wat een mooi paard heb je nu al voor je lens gehad, en wat leuk dat je er vandaag ook op mag rijden! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor!
Maar vervelend dat je camera het niet goed deed, om die reden (het af en toe gewoon niet willen maken van de foto terwijl ik de ontspanknop toch echt had ingedrukt, meerdere keren achter elkaar...) heb ik een nieuwe camerabody gekocht... Hopelijk is het niet zo dat dat eigenlijk moet terwijl je in Djerba bent! (haha, dat is de naam van het paard waar ik vroeger altijd op reed
Ja mijn body is nu 2 jaar oud als ik het goed heb, weet dat die aan vervanging toe is haha, maar ik hoopte dat die nog wel even wou luisteren, want ik heb gewoonweg nu geen geld voor een nieuwe body, heb ook nog rijlessen die ik moet nemen en betalen
Fenrir
Geplaatst: 28-11-11 10:51
2 jaar is niet zo oud hoor mijn body doet het na 4/5 jaar nog prima. Maar hoop dat de jouwe het gewoon blijft doen
Die van mij was 4,5. Je kan een keer kijken naar hoeveel clicks je al met je camera hebt gemaakt (je moet dan een foto importeren in een programma, die kan zien de hoeveelste foto het is...) En dan is er een website op internet waarop je weer kan zien hoeveel andere camera's er op dat aantal clicks zijn "overleden".
Ten minste zo werkte het wel voor mijn D50 toen, ik zat nog vrij vroeg in de curve, maarja, soms heb je pech. Ik hoop dat je toestel nog even trouw blijft aan je Zeker nu je in Djerba zit!
Het gaat niet zozeer om hoe oud die is maar om hoe vaak die gebruikt is, ik heb mijn camera zeeeer intensief gebruikt en zit over de 100.000 clicks denk ik zo vanaf dan is het vaak dat een sensor het niet meer trekt. Vandaag deed die het overigens weer prima raar ding
Vandaag naar de paard geweest eerst alleen om even foto's te maken in de bak, Mouza, Darius, Kalif en Flavio waren vandaag straks gaan we weer naar stal om te rijden, ik op Zarrouk en Martine op Flavio
heb het absoluut naar mijn zin hahha Nou Martine is zich aan het omkleden, we gaan er zo vandoor om te rijden, ben heel benieuwd, Zarrouk is de liefste
het ging fantatich, zarrouk was hartstikke braaf, ookal ging die regelmatig eff snel (ex racepaard) maar had em onder controle, maar ik zat hartstikke onstabiel in het zadel, zat echt niet ideaal en dan ook nog laarzen zonder profiel. op het laatste tukje in rengalop schoot die opeens van het pad af en ik knalde eraf, ik knalde op de rechterhelft, kreeg een soort trap tegen mijn been (niet expres) en kon echt even niet normaal ademen. daarna ging als een waas voorbij hele rechterhelft van mijn gezicht is dik en mijn linker knie ook denk dat ander zadel en/of laarzen met prifiel al verschil hadden gemaakt