(misschien is het wel heel persoonlijk, want ik vond Cairns eigenlijk niks aan, haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Haha dat zal het zijn.Maar dr is hier helemaal geen shopping centre ofzo.. en eigenlijk alleen maar pubs en restaurantjes.
Maar goed, mn vlucht gaat vrijdag ipv zondag dus daar ben ik wel blij mee.
MoonChloe schreef:SpikkelFire schreef:Haha dat zal het zijn.Maar dr is hier helemaal geen shopping centre ofzo.. en eigenlijk alleen maar pubs en restaurantjes.
Is het erg als ik zeg dat mijn mond hierbij wel beetje openvalt?
Je gaat toch niet reizen om alleen maar shoppingcentres te bezoeken? Of begrijp ik je helemaal verkeerd??
Barramundi schreef:Euhmmm.... The Mall in Smith St. Beetje toeristisch maar er zit wel een leuke bookshopen the Vic Hotel natuurlijk!!
En als je echt wilt shoppen (ozzie-style) moet je de bus pakken ($2,-) naar Casuarina. Das echt een supergrote mall, compleet met food-court en een bioscoop erbij.
Waar zit je precies, ben je naar Elke's gegaan?? Van daaruit kun je ook makkelijk naar het museum lopen (klinkt stoffig, maar is echt best leuk), of naar de Wharf, even naar Shennanigans voor een biertje.... whaaa.... krijg gelijk heimwee....
SpikkelFire schreef:Nee ik zit in Chilis, las niet echt goede reacties over Elke's op Tripadvisor.
SpikkelFire schreef:Haha dat zal het zijn.Maar dr is hier helemaal geen shopping centre ofzo.. en eigenlijk alleen maar pubs en restaurantjes.
SpikkelFire schreef:MoonChloe schreef:
Is het erg als ik zeg dat mijn mond hierbij wel beetje openvalt?
Je gaat toch niet reizen om alleen maar shoppingcentres te bezoeken? Of begrijp ik je helemaal verkeerd??
Wie heeft het daar nou weer over?![]()
Dat zeg ik toch helemaal niet..
Ik ben net 3 dagen naar Kakadu geweest en 1 dag naar Litchfield en voor de rest is er niet veel te doen, dus ik vind een shoppingmall wel leuk omdat ik nog dingen nodig heb.
Niet zo snel oordelen over iemand graag..
MoonChloe schreef:Ik wou zeggen Georgie, Armenie, Azerbeidjan maar dat had je toch al gedaan?Je bent toch ook in Iran geweest?
LuvdaTossa schreef:MoonChloe schreef:Ik wou zeggen Georgie, Armenie, Azerbeidjan maar dat had je toch al gedaan?Je bent toch ook in Iran geweest?
Dat zou ik gaan doen, maar ik ben in Zuid Amerika aangekomenKlopt ik ben in Iran geweest, maar dat valt niet te doen op eigen houtje... Helaas!
Die landen trekt mijn vriend niet heel erg, maar zou toch een optie kunnen zijn. Interrailen hebben we ook over nagedacht en Amerika ook, maar dat zijn redelijk prijzige reizen. Amerika zou ook nog makkelijk zijn daar heb ik familie wonen, maar toch ook al wel wat gezien. We hebben er plannen voor gehad, maar ook meer zoiets van dat kan altijd nog. Nu hebben we ruim 3-4 maanden om erop uit te trekken.
LuvdaTossa schreef:Transsiberie hadden we op het lijstje, ervan afgehaald en er weer op gezet in combinatie met de trans mongolië! Dat gaan we verder onderzoeken! Canada valt onder de duurdere bestemmingen en heb ik deels ook gezien. Kun je drie maanden trekken op ijsland? Zonder dat het veel van hetzelfde is?