Oncomfortabele vliegtuigstoelen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re: Oncomfortabele vliegtuigstoelen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 01:13

wij zitten nu in Mexico (wifi), hebben met arkefly gevlogen, comfort. We hadden geluk de premium comfort stoelen voor ons te hebben dus we hadden net wat meer beenruimte dan de andere comfort mensen. toch hebben we de terugreis geupgrade naar premium comfort, lekkerdere stoelen, nog meer beenruimte en een eigen filmspeler :D en beter eten :P . Maargoed daar betaal je dan ook voor. :) (we waren bang de terugweg niet meer zo veel geluk te hebben met de comfort stoelen).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:55

Had je geen eigen speler dan? Wij hebben nl wel het entertainment programma gekozen.
Op de foto zie je dat elke stoel dat heeft.
Verder geen vertraging oid gehad? Had je nog tussenstop op holguin, zoja hoelang en mocht je uit t vliegtuig?
Had je goed eten?
Wij gaan maandagmorgen dus hou wat mexico voor ons over :D
Veel plezier!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 00:19

Nee moest je 10 euro betalen en daar had ik geen zin in. Bij ons zat er geen speler in de stoelen, er speelde verder ook geen film.

Geen vertraging waren zelfs 1,5 uur eerder in Cancun met tussenstop op Varadero, Cuba. Mochten het vliegtuig niet uit, maar dat was niet erg. Eten was zeker goed!

Enne berg je maar, er komt onweer aan. Ik zit in Playa del Carmen en daar was vandaag de laatste zonnige dag, er staat verder alleen nog maar onweer op de kaart :) . Enne het snorkelen is overigens aan te raden, wij hebben net zeeschildpadden gezien! heel gaaf.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 00:25

Ik vind vliegtuigen zowiezo vreselijk! Die wachttijden en dat gedoe met inchecken en dan het opstijgen en landen... En deze keer ook het vliegen. Een bus is er niks bij. Deze was hobbeldenbobbel en veel gedraai. Ik kwam er misselijk uit. Het was voor mij Ryanair naar Madrid. Ik prefereer de auto.

Ik heb gevlogen met Iberia, Ryanair, BMIbaby, Transavia en KLM, maar de stoelen zaten op zich wel lekker. De beste piloten mbt landen en opstijgen zitten naar mijn mening van deze ploeg bij Transavia, KLM en Iberia. Maar ja, zó vaak vlieg ik nou ook weer niet en de kids vonden het geweldig. Bij Ryanair wel priority geboekt, anders kan ik niet bij mijn kids zitten. Kosten mogen bespaard worden, ik verkeer niet in de weelde dat ik daar niet naar hoef te kijken. :+