Van Nederland naar Londen, help!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:15

Nemurin schreef:
Niet afkrakend of kanten-kiezend bedoeld, maar ik vind Lieveli haar topic net wat neutraler omdat daar ook om je eigen grenzen gevraagd worden. Kun je dus goed je mening in geven, hopelijk zonder elkaar af te kraken.

Stel voor dat we die aanhouden. ;)

Al gebeurd ;) Heb de mijne even getemd.

En dat komt dan inderdaad heel verkeerd over, ik bedoel meer te zeggen dat ik dus niet altijd aggressief of grofgebekt ben en dat dat terug te vinden is in mijn andere posts :j

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:17

EvaC schreef:
JessAndHope schreef:
Kan dat ie verlegen is, maar ik zit bij um op zn lip hoor ;) Waar schiet geen van beiden wat mee op?

Ja, dat bedoel ik! Je zit bij elkaar op de lip! Er is geen ontwijken aan, je MOET samen zijn. En als je elkaar niet kent kan dat behoorlijk ongemakkelijk zijn. Probeer maar eens verplicht een uur met een onbekende te praten, wedden dat je je ongemakkelijk voelt en liever ergens anders wilt zijn op dat moment?

Wat je zelf opperde: wat schieten we beide op met doen alsof we elkaar leuk vinden op internet. Nadat ik in twijfel trok of hij je daadwerkelijk zo leuk vind op basis van zijn, in mijn ogen, smoezen.

:') whahaha omg wat een blunder!!! Ik bedoelde natuurlijk dat ik NIET op zijn lip zit. Binnen een uur weet ik genoeg of het leuk is of niet en als het niet leuk is... even goede vrienden, dag doei have fun en een goed leven verder :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:18

Ariebombarie schreef:
TS: als je volwassen genoeg zou zijn, zou je geen aandacht meer schenken aan de discussie die gaande is.

en ontopic: Ryan air is niet altijd goedkoper als je je bedenkt dat je nog in Eindhoven moet komen met de trein en dat de vliegvelden waar je op vliegt altijd nog zeker een uur vandaan de stad zelf liggen, dus je weer een buskaartje moet kopen.

Het heeft niks met mijn volwassenheid te maken dat ik door ga op de discussie. Ik vind een discussie leuk en interessant.

Ik ga ook niet meer en als ik zou gaan dan was het met de bus ;) was de meest goedkope oplossing. Geen gekke belastingen en ik hoefde niet naar Eindhoven. Als zou zelfs dat geen probleem zijn omdat mn vriendin daar woont en ik dus mooit een combi uitje kan houden :j

Nummus

Re: Van Nederland naar Londen, help!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:18

Ben overigens ook wel eens heel goedkoop met Ryan Air naar Dublin en terug gevlogen, gewoon vanaf Amsterdam, dus denk dat het echt per situatie verschilt.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:20

Haha ik dacht al! :P Je zal vast heel leuk zijn hoor en het zal vast een eer zijn om met jou in 1 kamer te zijn, maar doe het maar eens :P Geen probleem verder ;)

Prima, mijn vragen zijn beantwoord. Stiekem hoop ik natuurlijk wel voor je dat het een leuk vervolg krijgt! Succes!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:22

Dat is bijzonder want Ryanair vliegt niet rechtstreeks van Dublin naar Amsterdam en heeft dat ook nooit gedaan, maar dat is mischien wel erg offtopic ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:23

Huh wat heb ik dan gedaan...? Het was wel vorig jaar Februari verder maar of dat uitmaakt weet ik niet. :')

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:24

Ryanair vliegt in NL toch alleen vanaf Eindhoven?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:24

EvaC schreef:
Haha ik dacht al! :P Je zal vast heel leuk zijn hoor en het zal vast een eer zijn om met jou in 1 kamer te zijn, maar doe het maar eens :P Geen probleem verder ;)

Prima, mijn vragen zijn beantwoord. Stiekem hoop ik natuurlijk wel voor je dat het een leuk vervolg krijgt! Succes!

Nee suffie :') Ik bedoel dat ik een hotelletje zou boeken := En hij mag lekker bij zn eigen thuis blijven ;) Dan heb je namenlijk de kans om 's avonds lekker na te denken en alleen te zijn.

Enne... ik begin haast te denken dat het een onmogelijke opgave word :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:25

JessAndHope schreef:
Ariebombarie schreef:
TS: als je volwassen genoeg zou zijn, zou je geen aandacht meer schenken aan de discussie die gaande is.

en ontopic: Ryan air is niet altijd goedkoper als je je bedenkt dat je nog in Eindhoven moet komen met de trein en dat de vliegvelden waar je op vliegt altijd nog zeker een uur vandaan de stad zelf liggen, dus je weer een buskaartje moet kopen.

Het heeft niks met mijn volwassenheid te maken dat ik door ga op de discussie. Ik vind een discussie leuk en interessant.

Ik ga ook niet meer en als ik zou gaan dan was het met de bus ;) was de meest goedkope oplossing. Geen gekke belastingen en ik hoefde niet naar Eindhoven. Als zou zelfs dat geen probleem zijn omdat mn vriendin daar woont en ik dus mooit een combi uitje kan houden :j

discussies kunnen leuk en interessant zijn als mensen elkaar met respect behandelen. deze was alleen maar verbaal agressief van jouw kant :o

ik weet dat je niet meer gaat. maar aangezien je impulsief bent reageer ik nog ontopic ;)
Ryanair heeft voor zover ik weet geen gekke belastingen hoor, en ik heb echt vaak met Mr. Ryan gevlogen :j je moet alleen geen enorme koffer gaan meesjouwen, maar gewoon een weekendreistasje, dan kan die mee als handbagage (kosteloos).
en ook al woont je vriendin in E'hven, je hebt gewoon nog de treinkosten ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:25

Ik ben toen toch echt met die luchtmaatschappij met het klavertje naar Dublin gevlogen, rechtstreeks vanaf Amsterdam. Haal ik nu de namen door elkaar dan?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:25

Nemurin schreef:
Huh wat heb ik dan gedaan...? Het was wel vorig jaar Februari verder maar of dat uitmaakt weet ik niet. :')

Misschien andere maatschappij of toch via Eindhoven :') Zo verwarrend allemaal!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:26

Ik ben zeker niet via Eindhoven gevlogen. :+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:27

Dan misschien een andere maatschappij :j

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:28

Dat is Aer Lingus :-]

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:38

Nou dan was het Aer Lingus. :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:49

Ik dacht dat het Air Lingus was? :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:54

Nee Aer Lingus, het zijn wel Ieren he.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 23:01

Lol, dan spel ik het al jaaaaaaaaren fout :=

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:09