meld mij hier ook! wacht in spanning af op een mail van ATP! hoop dat wij erbij zitten! trouwens wel al bezig voor overnachtingen...Hebben jullie al iets geregeld?
ik denk nu alvast (deze week) te boeken. mijn theorie is...hotels zijn zo volgeboekt en annuleren kan dan nu nog kosteloos en het hotel heeft dan zo weer nieuwe klanten ook zit ik te denken aan de oranjecamping, maar deze is sowieso nog niet boekbaar volgens mij.
Ik wacht ook tot ik een meel krijg dat ik er heen mag. Zal wel vd week even het hotel mailen, als ze een plekje voor me vrij willen houden Maar de Oranje Camping lijkt me nog gaver ...
nog twee dagen!! nou hotel is gebeld, maar eind juni pas boekbaar. voorkeur gaat uit naar oranjecamping. al ben ik geen kampeerder, vind ik die sfeer wel helemaal gezellig! maar ja eerst maar afwachten of we kaarten hebben!!
hotel of camping? (offtopic, zelfde woonplaats ) ik heb een mail gestuurd naar het reisbureau hier in het voor jou bekende naaldwijk thomas cook met name voor de vluchten/boot en die zijn vanaf sept boekbaar. maar goed dat zijn allemaal voorzorgs maatregelen, weet ik elk geval waar ik aan toe ben, mocht het zo zijn...
Oke dank ! Ja ik ga dus volgened week ook even overal langs in naaldwijk kijken of hun wat kunnen fixen !
Ik wou graag met de trein gaan, ik krijg daar al een mail van zodra er geboekt kan worden. Ik heb al regelmatig alle ins en outs gehad. Dus nu wacht ik alleen nog op het mailtje dat het ook echt boekbaar is haha!
En die Orange Camping! Heb jij toevallig enig idee wat het ongeveer zal kosten? Want dat lijkt me eigenlijk wel super leuk! Was helemaal vergeten dat dta er was, maar dat lijkt me super vet! Alleen wat je zegt ik ben niet echt een campeerder haha .
ben benieuwd! denk het nog niet, maar anders hoor ik het graag natuurlijk trein dat is ook een idee, daar heb ik nog geen nieuwsbrief van.... geen idee wat de kosten zijn van de camping, dat is niet echt duidelijk. ben ook geen kampeerder. mijn voorkeur gaat dan ook uit naar zo'n mobiele hotelkamer!
Gewoon via de officiele site van de Olympische spelen!
Kobus17
Geplaatst: 16-06-11 09:26
Bij mij is helemaal niets afgeschreven ( had kaarten via Engeland besteld), dus kan ik er vanuit gaan, dat het helaas niets is geworden. Jammer, maar helaas. Dus voor degene die wel kaarten hebben, veel plezier