Ik ga volgend jaar als het goed is naar USA, moeten kijken naar het budget

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fiekhe schreef:Heb het eens goed nagevraagd, we komen toe in Los Angelas en vertrekken in San Francisco. Als iemand aanraders heeft om te doen, laat het horenSowieso Las Vegas en waarschijnlijk ook Grand Canyon met helikopter en misschien Bryce Canyon. We zouden graag ergens, bv. in een park, ook een rit te paard maken (kunnen allemaal paardrijden). Als iemand daarvoor iets kan aanraden hoor ik het graag
Zijn er verder nog belangrijke must see's die we zeker niet mogen overslaan? We willen wel niet elke dag 500 km rijden, dus wel iets beperekt in afstand.
Hoe veel dagen verbleven jullie in San Francisco, Los Angelas en Las Vegas?
MoniqueT schreef:Wat temperatuur betreft zou ik eerder voor een rit in Bryce kiezen (staan paarden te huur), dan in de buurt van Vegas (in de zomer tenminste).
_Do_ schreef:Meld zich ook aan...
Ik ga in juni (als alles goed gaat) 1 a 2 weken naar Amerika.
De bedoeling is om met een puppy thuis te komen.
De fokker woont in de buurt van Seattle, dus daar zal ik zijn. Wil ook nog de orka's gaan bekijken.
En als de tickets mee zitten, wat het nu niet is, ga ik misschien ook nog naar LA. Heb daar kennissen met een paarden ranch, net buiten de stad.
toen ik keek waren de combi-tickets maar 30 euro duurder, nu 600... OMG...
Nog een weekje wachten voordat ik kan boeken.
Zag dat veel van jullie naar LA of NY gaan. Nog mensen die al eens in Seattle zijn geweest?
MoniqueT schreef:Seattle is mooi! Groen, veel water, gezellige binnenstad. Vergeet niet naar Pikes Peak Market te gaan.
Wat voor hond ga je halen?