Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na der is zat in Marmaris, ben alleen benieuwd hoe Long Beach eruit gaat zien, nu ze alles gesloopt hebben... 
(13 mei)
Veel sterkte en succes!
Dat staat over 2 jaar ook op mijn planning! _Jorien_ schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst naar Turkije. Ga met een vriendin 15 dagen naar Alanya. We gaan al op 28 mei, Hotel Kleopatra Miray.
http://zon.sunweb.nl/turkije/turkse_riviera/alanya/hotel_kleopatra_miray.htm?objectIndex=0
Wij gaan naar Konakli, dichtbij Alanya.
. Het is echt heerlijk weer hier. Lekker 20 graden en een heerlijk zonnetje. Gisteren zijn we verhuist naar een nieuw appartment en het is echt een giga zooi! Dus we zijn veel aan het wassen en er moet nog veel gepoetst worden. En het is echt wennen. Heb helaas mijn prive balkon op moeten geven met uitzicht op zee voor een balkon met tralies en uitzicht op andere appartementen. Maar het nieuwe appartement is ook groot genoeg en hartstikke netjes en een stuk goedkoper! Helaas hebben we niet veel kunnen doen vanwege crisis op het werk en het is echt dood hier in Alanya. Er is geloof ik maar een disco open waar we liever niet naar toe gaan. Dus zijn we bij vrienden wezen eten en gezellig de avond door gebracht. Helaas moet ik alweer mijn koffertje gaan inpakken om naar Antalya te gaan. Daar gaan we nog even winkelen om dan weer afscheid te moeten nemen en alleen huiswaarts te keren.
. Vine het zo lekker in Turkije, lekker warm en gewoon niets doen. Haha. 
Nathalie schreef:He balen Ikkuh dat het alweer zo ver is om naar huis te gaan....
Maar begrijp ik goed dat jullie samen een appartement huren ofzo? Of hoe moet ik dat zien?
Stukkie warmer dan wat ik afgelopen paar dagen heb aangevoeld... -33.... sta je dan boven de noordpoolcircel! Op naar de +33 haha