In Ehrwald ligt al 10 cm in het dal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colorado schreef:In mei ga ik een weekje met vrienden op vakantie, via een organisatie geloof ik. All inclusive, skipas, apartement en reis. Of nja, niet all, want eten en drinken is voor eigen rekening. Maar ik heb er helemaal zin in! Hopen dat mijn knie dan weer volledig hersteld is, en dan wordt het freeride park daar sowieso getemt hahaNee ik heb er zin in, lekker een weekje poederrijden(let's hope so) en kijken of ik de dingetjes die ik geleerd heb ook in het buitenland aandurf, en misschien nog wat bijleren. Heb er helemaal zin in
Ik ga trouwens naar Val Thorens, een mooi groot gebied in frankrijk, voor zover ik weet
WillemYntJee schreef:Aan 'onze' kant was t weer volgens mij best prima, wel wat sneeuw af en toe, maar vooral die dag dat we naar les menuires gingen was t echt bagger! Hebben geen eigen skies dus wat dat betreft gelukkig geen problemen (dat is jammer dan voor die skiesniet dat k expres over t gras e.d. heen raas ofzo hoor). Uiteindelijk bleek broertjelief gewoon doorgeskiet te zijn naar beneden terwijl we hadden afgesproken om de zoveel tijd even te stoppen en te wachten op elkaar. Hij dacht dat wij waren doorgeskiet en wij dachten dat hij op zn minst t ravijn in was gegaan (was echt niet zo leuk, vooral mama was best in paniek omdat we natuurlijk geen kip zagen in die sneeuw). Mja uiteindelijk alles goed gekomen