Oke dan zal ik zo eens op de site van het GGD kijken. Volgens mijn vriend was het inenten niet verplicht. Maar idd beter het zekere voor het onzekere nemen. Hep B heb ik ook al.
Nouja ik heb een paar jaar geleden een inenting gekregen die met 2 spuiten voor 10 jaar geldig was, neem aan dat die ook voor mexico goed is. Was in eerste instantie namelijk sowieso voor de hele karibik bedoeld.
Ik heb me voor de 1e reis wel laten enten, gewoon omdat we eigenlijk niet wisten hoe/wat en het reisbureau het aanraadde. Eenmaal ter plekke werd het me duidelijk dat t niet helemaal nodig was geweest, maar goed baat t niet schaadt t niet. Mocht je echt gaan rondreizen, ja dan zou ik het zeker doen.
Oke. We zouden eerst een rondreis gaan maken dan ook misschien door guatamala heen. Dan zou het wel verstandig zijn. Maar we blijven nu gewoon in Yucatan, wel wat excursies maar niet zo ver weg. Dus in principe is t misschien niet echt mogelijk. Ik kijk wel ff of m'n zorgverzekeraar het vergoed en dan doe ik het gewoon.
Dat is dan indd wel fijn dat het vergoed wordt _x_vace_x_
bambi76
Geplaatst: 05-03-09 14:34
Fijn dat het vergoed wordt, de meeste vergoeden het wel...
Ik heb al helemaal voor pret door internet mn youtube af te struinen naar leuke filmpjes van het hotel... Had ik nu maar eerder geboekt...duurt nog 76 nachtjes slapen... *sjucht*