ReJo schreef:Ik ga 21 augustus naar Chersonissos
heb dr egt zin in..!
Dan ben ik daar ook!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evaaa_ schreef:Wie heeft er ervaring met Rhodos? Ik ga er met vriendinnen heen. Van 4-14 augustus. We zitten in Rhodos-stad. We willen natuurlijk stappen en zonnen, maar ook de omliggende dorpjes bezoeken. Iemand tips?
Kos lijkt me ook erg leuk! Ben er ook nog nooit geweest. Wel naar Kreta, dat vond ik geweldig!
Thirsa_ schreef:Loesss schreef:Kos!
Ben zo benieuwd! Is Kos leuk en niet mega toeristisch? Wat zijn de dingen die ik en vriend MOETEN doen! En waar kan je écht Grieks eten?
Kos-stad is wel heel toeristisch hoor, maar niet op een vervelende manier vind ik.
Waar je écht lekker grieks kunt eten is bij Caravan, echt superleuk (ook erg leuke eigenaar, hele aardige man die -als het rustig is- gewoon bij je aan tafel komt zittenadres is 52 Amerikas Street, Kos Town. Zit ergens in een achterafstraatje vlakbij de kanaristraat (winkelstraat)
edit; hier hebben wat mensen hun mening gegeven over Caravan, zegt genoeghttp://www.justgreece.co.uk/kos/comment ... em_ref=456
Loesss schreef:Sowieso zijn in iedere toeristische plaats de restaurantjes die iets verder afliggen van het toerisme vaak goedkoper en stukken beter!
Evaaa_ schreef:Zwitsal schreef:nog 8 dagen en ik ga naar rhodos. ben echt aan t aftellen ^^
Leuk over 8dagen al! Met wie ga je? En naar welk plaatsje?
Als je terug komt mag je wel verhalen vertellen en misschien leuke tips, want ik ga over 3 weken
Flappy28, bedankt voor de tips!