Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sundral schreef:Ja cool! Ik ga morgen weer even wat dingen proberen te achterhalen mbt studie etc in Canada, ik weet namelijk niet of een Propedeuse uberhaupt wel geldig is daar.. En ben via LinkedIn nu op zoek naar een stage bedrijf!

Is zij ook Nederlandse?
En ook nog is Victoria.. Wat leuk dat je op het eiland woont! Lijkt me prachtig daar.
Ben al wel de afgelopen jaren in de Rockies en de Yukon (en Alaska) geweest maar het eiland is toch wel mijn thuis
Hondjes zijn gisteren ook bij ons vliegtuig bij geboekt, dus dat geeft een goed gevoel.. En wat helemaal geweldig is, is dat mijn lieve merrie terug gaat naar haar oude eigenaresse waar ze zo'n 6 jaar heeft gestaan.. Die heeft daar voor altijd een plekje gevonden!
En onze jaarling heeft een leuke opfok in de eifel gevonden dus alles loopt volgens plan
Waar je wel rekening mee moet houden dat als je de ferry neemt, het lopend $15,- is maar als je met een auto of camper gaat het véél duurder is! Volgens mij liggen de prijzen voor een pickup met twee personen nu rond de $80,-. Maar Vancouver island is het wel echt waard vind ik, tis hier prachtig!