Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar mocht ik vangen dan gaan ze een stukje verderop de greppel in.
en een lego kerstpakketje afbouwen. En oude dame kreeg een mega koek en knuffels van de cafetaria dame

karuna schreef:Ah duidelijk ik ben daar kennelijk te goed voor opgevoed. Je gooit niks in de natuurmaar mocht ik vangen dan gaan ze een stukje verderop de greppel in.
Geen boek met thee maar een frambozen sorbet ijsje met een blikje sprite zonder zoetstoffen of steviaen een lego kerstpakketje afbouwen. En oude dame kreeg een mega koek en knuffels van de cafetaria dame
[ [url=m/4e2w0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hGPBq4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4508Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bladeren gingen net al rondjes draaiend over de parkeerplaats
terwijl ik al half in het loosvak stond, ik moest daardoor achteruit om geen schade te maken. Om daarna uitgebreid water te pakken te lozen enz. Lelijk woord.
dit heb ik echt nog niet eerder meegemaakt
ik hoop ook dat het de laatste keer is. Meestal wacht je gewoon netjes op elkaar of helpt maar niet dit gedrag.
netjes op tijd thuis om zo weer te vertrekken voor mijn afspraak. Geen zin in maar het moet
Dit weekend ga ik weer die kant op.
met parkeerplaats meneer. Wel het iets duurdere bedrijf maar hij kan snel aan de gang, heeft een gedegen plan en doet niets anders dan dit ipv erbij doen naast gewone bouwklussen. En ik kan bij zijn eigen oprit zien hoe het zich houdt na langere tijd. Dan zou ik daarna een 7x8 m parkeerplaats hebben. Aangelegd met een taludje, 2% waterafvoer en waterdoorlatende doek, puin, gravel halfverharde bovenlaag. Met looppad ernaast zodat ik de zijingang goed kan blijven gebruiken.
ivm praktisch voor gv donderdag heb ik mijn peage badge achtergelaten. Zij hebben geen van beiden een credit card ook. Ik ga nu mijn eerdere plan omgekeerd uitvoeren, ik zit nu bij een waterslot op iets meer dan 200 km van huis in duitsland. Morgen ga ik kalm aan binnendoor naar de luxemburgs/franse grens weer een 200 km en maandag het laatste stuk. Dan heb ik geen peagekaart nodig en hoef ik ook mijn credit card niet af te staan. 

daar aangekomen was de betaalautomaat stuk en mocht je gratis staan.
Niet slecht met water en stroom. En uitzicht over de Moezel
zo is het maanden droog en zo valt er meer dan er in een hele zomer en herfst hoort te vallen
gelukkig had ik eerst de tekst getypt
poging 2

Het plan is iets aangepast. Iets korter in lengte maar een stukje ernaast extra voor een normale auto. Dan heb ik meer pad over en ligt het iets verder van de muur af voor de zekerheid. Als de instanties meewerken kunnen ze volgende week al beginnen.
Van pakweg 6,5 m diep, 7 m breed en dan nog ernaast een van 5 m diep en 2,5 m breed. Ruimte genoeg voor eventuele toekomstige mogelijkheden ook. Die 6,5 m diep heeft kwa parkeren nog een kleine meter uitloop over het gemeentegras. En aan de andere kant kan een kont een stukje over het talud heen. De camper nu is net geen 6 meter, daarvoor is het dus meer dan groot genoeg