Wij gaan waarschijnlijk 25 augustus nog een weekje kamperen. Weer ziet er vooralsnog goed uit in Frankrijk, dus ik denk dat we die kant ergens op gaan. Iemand tips voor een camping aan een rivier om te vissen? Mooiste zou zijn om echt een camping te hebben waar je vanaf je plekje kan vissen. Dan kunnen we ook een keer rekening houden met de hobby van vriendlief..
En ik kan gewoon met een boekje voor de tent zitten.
misschien rijden we wel naar tropical islands(mega zwemparadijs) in Duitsland om toch een vakantie gevoel te krijgen, haha. Alleen word het dan duurder dus korter en verder
vandaag wel regen maar e reader staan nog zat boeken op dus ook nu nog zat vermaak. Dochter zit in de binnenspeeltuin met haar campingvriendinnetjes. Paard even snel gereden tussen de buien door. Wilde nog een stukje fietsen maar daar wacht ik nog maar even mee.
nou na me een half jaar geleden ofzo hier te hebben gemeld en genoten van de jaloersmakende foto's afgelopen weken hier in dit topic zit ik eindelijk rustig aan al m'n kleren te pakken voor mijn eerste kampeer avontuur.. eergisteren ook een soort van "planning" gemaakt. Naja, noem het meer een plan. Niets staat vast, maar tis wel al leuk om te kunnen kijken wat we een beetje kunnen gaan doen! Nog 8 dagen werken achter elkaar en dan ga ik eindelijk ook, we rijden dan die nacht/morgen eindelijk weg
het enige wat we willen is goed weer, omdat we nog niets geboekt hebben kan het zomaar zijn dat we de hele andere kant op gaan als we verzonnen hadden.. maargoed hierbij de "planning"
vanuit daar dagje Verona en Venetië, evt Milaan)