Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik zit er toch aan te denken om iets van internet te willen in de VS. Niet om up to date te blijven, maar voor de navigatie is het toch wel erg makkelijk. Het scheelt in NY denk ik een hoop tijd als ik kan lopen op de navi van mijn mobiel ipv met kaarten gaan lopen klooien.
In Vegas gaan we ook een auto huren, en dan is navi ook wel makkelijk...
Komende week maar eens informeren naar de goedkoopste oplossing...
eilleen333 schreef:Ik zit er toch aan te denken om iets van internet te willen in de VS. Niet om up to date te blijven, maar voor de navigatie is het toch wel erg makkelijk. Het scheelt in NY denk ik een hoop tijd als ik kan lopen op de navi van mijn mobiel ipv met kaarten gaan lopen klooien.
Keet schreef:Wij hebben in Florida alles genavigeerd met https://play.google.com/store/apps/deta ... plus&hl=nl
Gratis App volgens mij
Thuis vast alle adressen erin gezet, heb je die bij de hand. Wel een oplader voor de auto geregeld daar want GPS vreet batterij
Yasmine schreef:Wat is het stil hier! Ik zit over 3 weken eindelijk weer in Amerika, ben op het werk druk bezig met de voorbereidingen voor Book Expo in NYC waar ik samen met een paar collega's heen ga. Heb er enorm veel zin in, het is zo ongeveer de hoogmis van boeken in Amerika. Ik heb dus stiekeme hoop om wat celebs te spotten![]()
En daarna natuurlijk nog heerlijk 2 weken Boston, Philadelphia en DC. In Philly en DC ben ik al geweest, maar als iemand voor Boston nog leuke tips heeft (de standaard dingen weten we wel te vinden), dan hoor ik het graag. We zijn vooral geïnteresseerd in geschiedenis, literatuur, cultuur en natuurlijk lekker eten.