USA 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 01:32

Nagini schreef:
xNavatu, dat herken ik van afgelopen weekend. Die eikel zat gewoon omwegen te nemen.
Ik heb m'n telefoon met maps erbij gezet en gezegd dat ie nu moest ophouden met kloten en naar mij moest luisteren.

Wij hadden dus ook een dikkere taxi rekening. :\

Onze meter was 24,30 ofzo, heb m 25 dollar gegeven want naar z'n fooi kon ie mooi fluiten :+
Heenweg was 16 dollar ouzo en die heeft ook 25 gehad dus ik had mezelf al voorgenomen je krijgt 25 en geen cent meer :'D

Nadir

Re: USA 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 09:18

Hahaha wat leuk Douraque! :D

Jammer Spikkelfire!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:15

Hahaha wat grappig, moest wel even goed kijken om ze te herkennen. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 10:32

Hier dan het aller aller aller laatste verslag, de terugreis. Anders is het reisverslag niet af
Ik checkte mijn koffers uit en ik had ongeveer nog iets van 8 uur over. Ik besloot voor de laatste keer te gaan ontbijten aan de overkant van de straat met fruit en een croissantje. Nadat ik klaar was ging ik nog even naar Starbucks en ging een stuk lopen door de stad om nog even te genieten van het laatste dagje. Even naar Porth Authority gelopen en daar vond ik nog een monument ter nagedachtenis aan de slachtoffers van 9/11. Daarna door naar het Cake Boss Cafe voor een koffie met wat lekkers. Toen was het ongeveer half 12 en ik besloot mijn laatste NY lunch te gebruiken in het Hard Rock Cafe. Nadat ik helemaal vol zat van mijn alcohol vrije cocktail en mijn burger was het nog even tijd om in de bibliotheek mijn vluchtstatus te checken. Hij vloog op tijd en dat zou betekenen dat ik normale tijd aan zou komen in Amsterdam. Nog ff snel wat Starbucks koffie en thee gekocht en een nieuwe jas en toen was het tijd om op de shuttle te wachten in mijn hotel.
De shuttle was om ongeveer 5 uur in mijn hotel. Het is een busje die langs een aantal hotels gaat in de stad en waarbij je met ongeveer 8 á 10 mensen gezellig naar JFK word gebracht. Om kwart voor 7 was ik aangekomen op JFK en checkte ik in. Helaas hadden ze mijn stoel aan iemand anders weggegeven en zat ik ineens aan het gangpad, maar ik wil altijd aan het raam zitten. Ik kon mijn stoel nog ruilen en had een mooi plekje aan de achterkant van het vliegtuig, plaats 61K.
Als je denkt dat er veel is te beleven op terminal 4 van JFK, dan heb je het mis. Er is vrijwel bijna niks te doen, het is een grote terminal. De enige tentjes die er zijn kwa eten is de Mac, een pizza tent en een wokding met vrij weinig keus. Het is overigens bij de Mac een spelletje Bingo en stoelendans. Als jouw nummer op je bon word opgenoemd, heb je een prijs, namelijk je eten en als je geluk hebt heb je een stoel te pakken.
Rond 23.05 ging ik dan eindelijk boarden. Ik verveelde me dood op dat vliegveld en ging maar om de tijd te doden van de ene kant naar de andere kant lopen.
We konden normale tijd de lucht in, dat is uniek voor JFK. Om 23.45 stegen we op van de startbaan. Het was een prachtgezicht met alle lichtjes en de skyline van NY. Helaas had ik een nogal turbulente vlucht waarbij ik geregeld door elkaar geschud werd. De drukte werd een vrouw waarschijnlijk teveel want 3 kwartier voor de landing viel ze voor mijn neus flauw, een best wel eng gezicht. Je schrikt je eigen een hoedje als je dat ziet gebeuren!
Alle lof voor de crew van KLM die ondanks de hevige storm het toestel veilig en wel op de grond heeft gezet, het was een applausje waard!
Mijn koffer kon ik snel ophalen, het was de vraag of er gelost mocht worden met die storm en ik liep moe en voldaan richting mijn auto want ik werd opgehaald.

Hier alvast 1 van de vele foto's:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door purny op 01-11-13 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 10:54

Hahaha wat leuk Douraque zo'n reis! Hoorde vanmorgen op 538 dat ze daar volgende week zijn, ga je dan ook?

Purny, wat een leuke verslagen heb je gemaakt en wat stoer om dat in je eentje te doen!

Voor mij is het aftellen nu echt begonnen, vandaag over twee weken zijn we op Schiphol om te wachten op onze vlucht, whoehoe ik ben er zo aan toe, heerlijk!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 15:41

Leuk Purny, nog erg veel last gehad van een jetlag?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 16:19

Ik red het helaas niet om mee te doen aan de acties van 538 en q-music, zit tot vrijdag 8 november in Miami en land op zaterdag. Dus ik mis de jongens, maar ik troost me met de gedachte dat ze ik februari/maart de Europese tour gaan doen

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 20:04

Ik kom nog even piepen :+
Over 7 weken is dit mijn achtertuin uitzicht..
Afbeelding
Dit is de backbase en we moeten maar de straat over steken en we zitten aan de zee :D

Ik ga naar Alabama en we hebben een huisje in Fort Morgan, een natuurgebied :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 20:30

Vervelend xTitanic, zou niet met je willen ruilen :+

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:30

Nadir schreef:
Vervelend xTitanic, zou niet met je willen ruilen :+

Sarcastisch vermoed ik? :') _O-

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:35

Er wonen zou ik wel niet willen := 1 keer een hele stevige orkaan en de straat loopt over :=
Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 23:07

Nadir schreef:
Leuk Purny, nog erg veel last gehad van een jetlag?

Nou het grote punt was zeg maar dat mijn vader een kleine operatie moest ondergaan onder narcose diezelfde middag. Dus wij op naar Amsterdam vanuit Schiphol. Hij mocht niet terugrijden dus ik was de sjaak. Ik had nog een beetje geprobeerd te slapen op het ziekenhuisbankje maar dat was ook niet echt lekker. En toen reed ik om 18.30 terug in de storm en regen. Ik was totaal niet moe en ben om 22.30 gaan slapen. Ik ben nog wel een beetje moe maar dat had ik voor de vakantie ook.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 11:37

Gelukkig maar, je kunt beter maar gelijk weer in het ritme mee gaan.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:41

@Nagini, te koud om naar Great Falls te gaan?!? Dat valt toch hartstikke mee! Het wordt straks nog veel kouder hoor haha. Echt de moeite waard en het zal nu vast prachtig zijn met alle kleuren. :j

Had je al gezien dat Cavalia in de buurt is? Wij zijn vorig jaar geweest en het was echt prachtig. Ze hebben dit jaar een nieuwe show dus we gaan vanavond weer terug. *\o/*

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:33

Ja had wat reclamegelden idd.

Is dat duur?

Haha nee ka er zemee naar toe, maar vind het leuker als het warm is en je nat kan worden en zonnen :p

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 17:56

Gisteren naar Miami Heat geweest en wat is dat gaaf zeg. De sfeer, de spelers, het stadium, echt wow. Heb gewoon LeBron James en Dwayne Wade een aantal driepunters zien scoren en zien dunken. Echt zo gaaf. Als je in Miami bent, is het het echt een aanrader om naar een Heat wedstrijd te gaan. Zelfs mijn moeder, die nul komma nul heeft met sport, vond het geweldig

En ik heb echt teveel geshopt deze afgelopen weken, teveel Guess en Victoria's Secret :o

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:54

Leuk om te lezen, over ruim drie weken ga ik naar een wedstrijd van Orlando Magic. Nu heb ik daar nog meer zin in!
Ook in shoppen overigens :o

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:57

Je moet echt in Orlando naar de premium outlets op de vineland en international drive gaan. Daar heb ik schandalig veel geshopt tegen ongelooflijk lage prijzen, een grote guess tas voor 59 euro en schoenen voor 20 euro en een VS bh voor 15 euro

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:00

We gaan altijd speciaal een dag naar Orlando voor de outlets. Vooral bij Guess en Calvin Klein slaag ik altijd super. Vind die op Vineland wel veel fijner dan degene op International Drive. Daar gaan we alleen heen als we tijd over hebben en ik gok dat we dat niet zullen hebben :+
Had je vooraf coupons van de site gedownload?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:04

Ik vind de op de vineland ook fijner, maar VS zit enkel op de international drive dus moest ik er wel heen

Ja, wij hadden de coupons gedownload en dat was maar goed ook omdat ik best hoge bedragen uitgaf waardoor ik nog meer korting kreeg.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:09

Victoria en ik zijn geen dikke vrienden dus daar hoef ik niet heen.
Ben gek op korting op korting. De vorige keer kreeg ik bij CK zelfs nog meer korting omdat ik eerst de verkeerde coupon had gegeven en toen heeft ze de andere er ook gewoon nog afgehaald :D

Heb nu ook twee bonnen waarmee ik van die boekjes kan halen voor Florida Mall en Mall at Millennia. Ben benieuwd of daar nog leuke aanbiedingen bij zitten.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 21:49

Hou eens op, ik ben jaloers :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 21:55

Noooo! Ik kwam er net achter dat ik iets niet heb gedaan wat op mijn 2do list stond! Nu moet ik terug! :P

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:10

Waar moet je voor terug?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:35

Ik had een aantal spots op mijn lijstje staan zoals het appartement van Friends enzo. Kom erachter dat ik niet het appartement van Will en Grace bezocht heb... :P Of het is gewoon een smoes om terug te gaan...