Maar contact met dieren is naar mijn weten niet erg, zolang je maar helemaal clean bent als je in Amerika aankomt. Heb al mijn schoenen dus ook grondig gereinigd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Mijn zwager is met een grote sombrero in het vliegtuig gestapt terug naar Nederland (was alleen vervelend voor de medepassagiers)
vuurneon schreef:liesJ schreef:vuurneon er rijden toch wel bussen naar die winkels en restaurantjes???
20 minuten lopen is niet heel erg maar bus is makkelijker hahah
Valt tegen en stel je ook niet teveel voor van de stadsbus in de VS; wij zijn er enorm mee verwend in Nederland met de bussen!
De bus stopt echt vaak (Amerikanen lopen niet graag haha en er staan echt om de straat weer een bushalte)en schiet daardoor echt niet op, is stokoud (indeling is sinds Rosa Parks niet veranderd en ramen van klapperend hard plastic)
Wil je echt genieten van south beach en art deco? Is dat hotel niet geschikt. Je zit gewoon op een dood stuk en het is daar ongezellig. Geen sfeer daar.
lifaya schreef:Ja vind ik ook knap, en een kussen van een kilo of 2/3![]()
Lol
Mijn moeder kwam met dat ik me bij departurehal 3 incheckbalie 26 moest inchecken ofzo. Of iets anders, maar hoe kom je er achter?want ik kan niks op mijn ticket vinden
lifaya schreef:Dat jij veel ervaring hebt met reizen betekent niet dat andere die minder ervaring hebben meteen onvoorbereid zijngroot verschil. En zie niet in wat de cowboyhoed er mee te maken heeft.