Joolien schreef:Ik heb een meevaller gehad met mn loon en zit nu toch te twijfelen om mn eigen schoenen te halen...
Doen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gonnyvdz schreef:hee, zou ik even een vraagje mogen stellen,, ik heb bij de aldi een "snowboard"broek gekocht het is een iets dunnere versie dan normale skibroeken, zal deze broek wel warm genoeg zijn?
ik ga 24 tot 28 februari naar Neukirchen am groBvenediger, Oostenrijk te snowboarden, ben eerder wel eens wezen skiën en heb daar ook les in gehad maar dit jaar een keertje wat anders
gonnyvdz schreef:hee, zou ik even een vraagje mogen stellen,, ik heb bij de aldi een "snowboard"broek gekocht het is een iets dunnere versie dan normale skibroeken, zal deze broek wel warm genoeg zijn?
ik ga 24 tot 28 februari naar Neukirchen am groBvenediger, Oostenrijk te snowboarden, ben eerder wel eens wezen skiën en heb daar ook les in gehad maar dit jaar een keertje wat anders
Adamootje schreef:oooh.... Ik ben echt heel hard op zoek naar een felblauwe snowboardbroek, maar ik kan er geen vinden! (ja óf ik mag 150 euries gaan dokken!)![]()
@ Jolien: Gewoon doen! Eigen schoenen zijn gewoon veel fijner.
Lizz schreef:Hoeveel (ski/snowboard)broeken nemen jullie altijd mee op wintersport? Ik neem altijd drie broeken mee, één echte skibroek (zo'n getailleerde) en twee ski/snowboardbroeken. En waarom drie, ik kan nooit kiezenDaarnaast vind ik het wel een fris idee om zo nu en dan een schone broek aan te trekken (aangezien we ook geregeld gaan après-skiën).