Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundral schreef:Huh wat raar, ik had hier een bericht geplaatst maar die staat er niet meer??
Anyways, HippoLogic: Gefeliciteerd!! Hoe is het daar? Misschien leuk om wat foto's te plaatsen ofzo? Ben reuze benieuwd natuurlijk.
Ik ben voor februari nog steeds opzoek naar een stageplek voor iets langer dan 6 maanden, in de (sport)marketingbranche. Dus als iemand iets weet, let me know!!
Yasmine schreef:Save on foodsWat een heeeeerlijke winkel, die hadden wij op de campus ook. Ik kon er uren in ronddwalen, zo'n mooie winkel
Tip: ga eens naar de campus van UBC! Echt een prachtige omgeving, erg grote campus en je kan er erg veel doen. Museum of Anthropology en Botanical Gardens zijn echt de moeite waard
Eskimo schreef:Dankjewel! Haha ja dat kan ik mij voorstellen, toen ik hier mee las werd ik ook bijna een beetje verdrietig van iedereen die in Canada zat of net was geweest.. Als je je zo thuis voelt in een ander land, in dit geval Canada, dan heb je een soort van heimwee als je in Nederland zit, en dan voel je je weer helemaal thuis als je in Canada bent, alsof je thuis bent. Dat hadden wij in ieder geval wel.. Inderdaad erg toevallig dat 2 ex Groningers naar Canada zijn/gaan!