Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die electrocutie vallen werken perfect voor muizen ook ook al waren die eigenlijk voor ratten.
, nog even met de dame van paar huizen verderop gepraat die me toen meegenomen hebben naar het feest in de auto. Die vond het koud, ik liep met open vest en t shirt
.
die schoot opeens los au en die lanceerde zich tegen mijn rug samen met een keiharde waterstraal. Ik kon er net bij om hem weer vast te draaien.
het moet nog een keer voor de winter, dan kan de graasmaaier mee naar nl voor onderhoud van de messen.
ik kan een stuk de bebouwing uitlopen en ze in de greppel kiepen maar dat vind ik zelf niet zo een tof idee. Wie weet is het een oeps foutje geweest maar ik wil die krengen gewoon niet binnen hebben.
op een fijne plek. En ga vandaar nergens heen behalve de boomloze wandelingen met mijn fikje. Vandaar dat ik gister de plannen had omgegooid onderweg na het horen van de berichten op radio fr, be, lux en de
. Verder doorrijden windstil. En nu sta ik Verhard, beschut, met mogelijkheid tot legen van vuilwater en wc. En een open restaurantje, politie en gemeentewerken om de hoek. Hier kan ik het wel uithouden. Alleen een overstroming kan roet in het eten gooien
met al zelfs hier takjes en takken op de grond. En de parasols van het zwembad restaurant terras verspreid over het terras op de grond. Gewoon dwaas maar ik heb ze een veilige reis gewenst.
karuna schreef:Loop je dan niet de kans midden in de storm te komen? Het is vanmiddag nog niet over. Ik weet niet van waar naar waar je moet maar kun je nu nog naar huis dan wel veel langer blijven?
Ik hoor wel veel helicopters en sirenes nu.

maar toen de loodgieter 1 jaar later kwam omdat de rioollucht plots niet te harden was, bleek een kniestuk van een afvoer op de 1e verdieping compleet weg geknaagd te zijn. Toen was toch wel duidelijk dat er echt ongedierte door de afvoerbuizen liep.
Die vieze inlopers wil je gewoon niet hebben. En al helemaal niet via een open riool 
maar in dit geval wel veiliger. Ik heb alleen mijn walnoot die risico kan geven, de rest is te klein.
maar de wind is nu echt gedraaid en komt van uit zuid oost, vol op de neus nu, al is hij ook van de andere kant deels geremd door een enorme bergwal. Maar de deur uit is heel hard duwen om de deur open te krijgen zodat we er door kunnen