Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik zat eerst te mopperen dat ik een nacht door moest halen maar ben zo blij dat ik gisteren al om half 6 ‘s morgens vloog. Om 2 uur ‘s nachts was er nog niets aan de hand. Overigens vloog ik met Transavia dus vertrekhal 1.
Willemiens schreef:Net geland. Aankomst ging heel soepel, bagage binnen 5 min op de band. Dat heb ik zelfs nog nooit meegemaakt met de ‘normale schiphol tijden’..
kosseh schreef:De verwachte drukte app verander ook echt snel.
Gister (en vanochtend) stond er voor zaterdag nog dat het een normale/rustige dag was. Nu staat er piekdag...
Ga maar uit van een piekdag.. ben benieuwd
baudyh schreef:kosseh schreef:De verwachte drukte app verander ook echt snel.
Gister (en vanochtend) stond er voor zaterdag nog dat het een normale/rustige dag was. Nu staat er piekdag...
Dat vind ik zo raar. Bij mij staat er nog steeds een normale dag op zaterdag
[ [url=m/I3IGOW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niks piek dag
_Zsazsa_ schreef:Wij zijn gisteravond naar Londen gevlogen vanuit Schiphol om 21:30 en we hebben nergens in de rij hoeven staan, wij kwamen zelfs vrij laat aan… heel raar ondanks de waarschuwingen.
Mandarijn schreef:_Zsazsa_ schreef:Wij zijn gisteravond naar Londen gevlogen vanuit Schiphol om 21:30 en we hebben nergens in de rij hoeven staan, wij kwamen zelfs vrij laat aan… heel raar ondanks de waarschuwingen.
Ook vanuit vertrekhal 2? Die heb ik vrijdag, ook naar Londen, en ik hoor daar weinig ellende over. Maar de Schiphol app geeft wel piekdag aan.
baudyh schreef:kosseh schreef:De verwachte drukte app verander ook echt snel.
Dat vind ik zo raar. Bij mij staat er nog steeds een normale dag op zaterdag
[ [url=m/I3IGOW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niks piek dag