Ik zie dat je de kruissingels ook echt gekruist hebt zitten. Ik weet niet of de singel normaal de uier raakt, of dat het komt doordat je een foto ging maken, maar schuurt het er met lopen nu niet langs ?? Ik had iig bij mijn merrie de singels niet meer kruislings zitten maar gewoon recht.
Als je genoeg stevig hout hebt liggen is dat wel de meest simpele manier.
wendely
Geplaatst: 05-04-21 10:01
mirjamalvaro schreef:
Ja hebben wel al idee. Gewoon met planken. Hoekpaal, planken ertussen. Poortje erin aan de voorkant.
1 hoekpaal is weinig, ik heb ook ooit een houten boks gemaakt voor tijdelijk. Verankerd in de betonvloer , toch wist mijn tank de deur gewoon uit het 'slot' te drukken
Gaat om deze, kan natuurlijk zijn dat jij iets compleet anders in gedachten hebt.
Mooi zo die achterwand. Ik ben bang als ik het zo hoor dat je je stalwanden nooit zal gaan zien. Heb je al bij andere bedrijven geinformeerd? Wellicht hebben ze wel een eigen kleine voorraad of kunnen ze iets voor je regelen? Ik denk dat je met de zijwanden en voorwanden zelf in elkaar knutselen niet gaat ontkomen om het aan het beton te verankeren. Succes in ieder geval!
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-21 15:24
Die komen denk ik inderdaad niet meer. De 9e maar gewoon ff afwachten en dan eens verder informeren.