Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik ben vandaag vrij, dus dagje strand hier. Heerlijk, maar toch anders. Ik mis vooral de geur van Griekenland, het eten en de hele sfeer. Maar vooral het vakantiegevoel
littletash schreef:Wij vertrekken vannacht richting Zakynthos. Zelf kreeg ik ook enorm de zenuwen van alle berichten maar dat is de laatste dagen gelukkig wat afgenomen. Op Facebook ben ik lid van een nieuwsgroep uit Zakynthos voor voornamelijk toeristen en immigranten die daar wonen. Die zeggen allemaal dat het hartstikke meevalt en daar kan je ook nog steeds pinnen en staan er weinig rijen.
Vooral die berichten hebben mij gerustgesteld en zij zeggen ook dat de media het ontzettend opblaast wat hun ontzettend veel toeristen kost die ze juist nodig hebben.
littletash schreef:Wij vertrekken vannacht richting Zakynthos. Zelf kreeg ik ook enorm de zenuwen van alle berichten maar dat is de laatste dagen gelukkig wat afgenomen. Op Facebook ben ik lid van een nieuwsgroep uit Zakynthos voor voornamelijk toeristen en immigranten die daar wonen. Die zeggen allemaal dat het hartstikke meevalt en daar kan je ook nog steeds pinnen en staan er weinig rijen.
Vooral die berichten hebben mij gerustgesteld en zij zeggen ook dat de media het ontzettend opblaast wat hun ontzettend veel toeristen kost die ze juist nodig hebben.
Lotus83 schreef:littletash schreef:Wij vertrekken vannacht richting Zakynthos. Zelf kreeg ik ook enorm de zenuwen van alle berichten maar dat is de laatste dagen gelukkig wat afgenomen. Op Facebook ben ik lid van een nieuwsgroep uit Zakynthos voor voornamelijk toeristen en immigranten die daar wonen. Die zeggen allemaal dat het hartstikke meevalt en daar kan je ook nog steeds pinnen en staan er weinig rijen.
Fijn te horen! Welke groep is dat op facebook?
Misschien kan je nog laten weten hoe het daar is alvast een heel fijne vakantie gewenst