.Ik weet niet meer waar wij allemaal geweest zijn, maar het was gaaf! Eerste avond belanden we ineens in Hooters (Umhlanga), maar de 2 hotelgasten met wie we waren, waren een beetje saai. Buiten zag ik 3 jongens roken dus ben daarbij gaan zitten. Superleuke avond en week met die jongens gehad, die hebben ons echt alle gave en lokale plekjes van Durban en omgeving laten zien
. Zij werkten om en om nachtdienst, dus als zij nachtdienst hadden, kwamen ze na het werk naar ons hotel om ons op sleeptouw te nemen en als ze dagdienst hadden, hingen wij aan het zwembad om onze kater te verwerken
en zagen we ze 's avonds weer. Plekjes waar de locals na even nakletsen na het stappen, lokaal stukje strand enz. 1 keer zijn we 's nachts door Durban gereden, maar toen was ik toch wel blij dat de deuren op slot konden en dat die auto's van hun geen barrels waren en gas konden geven. Ben echt niet snel bang, maar ik Durban city zal ik zelf nooit 's nachts te vinden zijn
.Nog 2,5 week, dan zit ik in het vliegtuig
. Echt niet normaal hoe een zin ik heb om iedereen weer te zien
.
Ik vond het een prachtige en vooral bijzondere ervaring, je rijdt een heel andere wereld binnen vond ik.
Je hebt daar nog wel een soort dolfinarium geloof ik?
. Zou dat niet zo goed aandurven.